Let it snow, let it snow

Hei, og god morgen! Så hyggelig å høre at forrige innlegg inspirerte flere til å sette fargeblokk på ønskelista til jul. Daniel og jeg hadde en skikkelig kosekveld etter at dere var oppdatert i går. Jeg var nesten utrøstelig da jeg skjønte at det ikke var Norge som skulle spille håndballkamp klokken 20.30, men favorittarmkroken, litt melon, fenalår og oppvarmede lussekatter ble liksom ikke så dumt det heller.


Lussekatter er desidert noe av det beste bakverket jeg får! Oppskriften min finner dere HER <3

Nå har jeg allerede fått hilse på Nellygjengen og dratt avgårde til dagens lokasjon! Jeg var oppe og hoppet så tidlig som fem i dag morges, og likevel ble jeg siste mann ombord i flyet. Jeg fatter ikke hvordan jeg får det til.. Uansett! Nå er jeg her, og jeg gleder meg maks til å bære Nellyklær hele dagen. Måtte det bli en foret heldress, for her er det åtte minus denne morgenen. Hoho!

Ha en strålende tirsdag alle sammen <3
Vi skrives igjen fra flyplassen i ettermiddag.

16 kommentarer
    1. Åh, så herlig 🙂 Hadde selv tenkt å bake lussekatter, men det ble ikke likevel.
      Liker bloggen din veldig godt forresten. Du tar så fine bilder og inspirerer med mye forskjellig 🙂 You go, girl 😀

    2. Du er så fin du!!
      Kjæresten min har bursdag 28.12 og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.. trenger både gave til bursdagen og julaften.. Jeg har lyst å gi noe fint og noe han trenger, men er så usikker på hva for han har jo alt.
      Hadde satt veldig stor pris på noen tips.. vil også lage noe kreativt eller noe koselig han hadde satt pris på, har du noen forslag?

    3. Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar her hos deg, men jeg er innom hver eneste dag! 🙂 I en travel førjulstid hvor skolearbeid har måtte ta opp det aller meste av energien min, har de fine innleggene dine vært slike små hverdagsgleder, som har holdt meg gående 😀 Så tusen takk for det!
      Den morgenkåpen din var også RÅ LEKKER, det må jeg bare si altså! Så enkel, men likevel så utrolig flott. Og fargen var jo bare heeeelt perfekt nå i desember 🙂
      Jeg ønsker deg en fin dag og en god førjulstid videre <3 Stor klem fra din nr. 1 fan! Haha 🙂 <3

    4. Pretty nippy i Bergen også,men det føles som vinter og jul -dog ikkje snæ annet enn på alle fjelltoppene. I dag måtte eg bite i det sure eplet og sette opp ovnen på høyere tempratur…….når nudisthunden ligger omtrent limt inntil ovnen må man bare innse at det er litt buhuhu i huset :D:D
      Nyt dagen <3

    5. Jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk i dag:) du er utrolig heldig som har muligheten til å være med på slike ting, det ser så gøy ut:) Håper du får en fin kveld:)

    6. Du er jo så vakker.. men brune pinner & serinakaker slår lussekatter ned i støvlene.. Prøv det! Åh.
      Uansett – hvor er morgenkåpen fra? Helt nydelig!

    7. Kristi Pedersen: Å <3 Takk for en kjempefin kommentar Kristi. Hyggelig å høre fra deg igjen og vite at innleggene er små hverdagsgleder i den hektiske tiden før jul. <3 Ønsker deg en super førjulstid selv. Stor juleHUG fra meg! <3

    8. Anonym: <3 Takk snille! Du, denne må jeg tenke litt på. Jeg har selv løst denne problemstillingen med å si at januarferien vår er julegaven til hverandre i år. Hihi, synes det er så hyggelig med opplevelses-gaver jeg da 🙂 Kanskje du kan kjøpe noe dere kan finne på sammen? Ikke nødvendigvis en reise, men et kurs, en fin middag, en liten spadag eller noe i den duren? Mannfolk er jo egentlig veldig enkle! Jeg vet ikke om de setter like stor pris på slike "hjemmelagde" koselige gaver som det vi jenter gjør? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg