Årets juleverksted – It’s a wrap

All creds til dere som livnærer dere av skuespilleryrket, for jeg finner det helt latterlig vanskelig bare å spille meg selv. Det er så rart! Fotoshoot stiller jeg opp på hvor som helst, når som helst. Poseringen går som en lek og jeg elsker det fra start til slutt, men disse videoinnspillingene… Jeg vet alvorlig talt ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Haha! I stedet for å bare slappe av, kose meg og være Marthe, florerer det av tanker som “Husk å smile! Du er ikke sint, og du må ikke fremstå som en sur drittkjerring!” Jaja fader heller altså. Den som intet våger intet vinner.

Petter, Stina og jeg har virkelig storkost oss med vårt eget lille juleverksted i dag <3 5 timer hygget vi oss med pynting av tre, og pepperkakebaking, og resultatet får dere se i en nettserie av tv3 så fort episoden er klar. Jeg skal selvfølgelig gi dere en lyd når den tid kommer. Det herlige filmcrewet som fulgte oss, jobber på spreng!

Planen min nå er å skrive litt fra Gardermoen! Jeg får sjeldent jobbet så effektivt som når jeg befinner meg alene på en flyplass, så de neste par timene har jeg bestemt meg for å være dronninga av mailsvaring. <3 Flyet mitt lander først halv ti i kveld, og da skal jeg hoppe rett i pysjen og kose ihjel en deilig mann.

Takk for en morsom og lærerik dag! <3 

22 kommentarer
    1. Å, så morro da! men skjønner at du tenker på det å smile, og fremstå på en best mulig måte. Det hadde jeg også hatt mye i bakhodet ;-P gleder meg til å se det på nrk nett tv når det er ute der, hihi 😀 du må kose deg med kjæresten og på julebord i morgen ^^

    2. Du blir jo alltid så fin på videoer, så du har nok ikke noe å bekymre deg for:) jeg gleder meg til å se resultatet:) Ha en super kveld, og jeg håper du kommer tilbake til Oslo snart!:)

    3. Åååh kan ikke vente med og se deg i den serien! Modig gjort av deg og takke ja til sånne ting som gjør deg ukomfortabel 🙂

    4. Hedda Kalfoss: Takk Hedda 🙂 Jeg skal faktisk tilbake allerede til tirsdag, men det er også bare for 24 hektiske timer. Håper jeg får tatt meg en weekend uten jobb også snart så jeg kan få hilse på deg! 🙂

    5. Så på Snapchat at du driver å pakker inn gaver. Det var så sykt kule merkelapper på de. Hvor har du kjøpt de? 😀

    6. Hei! Jeg sniker meg innom kommentarfeltet ditt for skryting av fantastisk gode oppskrifter på julekaker i et innlegg for et par år tilbake, eller om det var i fjor? 🙂 hehe! Uansett, havreflarn er laget alleredw to ganger i år, fløtekarameller har jeg spist så det har stått ut av ørene på meg, sjokoladetrøfler er nettopp ferdig rullet, og i morgen skal jeg for første gang lage og smake på disse måkelortene 😀 gleder meg! Uansett,takk for gode oppskrifter og alt annet denne bloggen gir meg, som glede, motivasjon og selvtillit! Du er fantastisk 🙂

    7. Så artig!!
      Tidligere i dag på snappen din pakket du inn julegaver, og der hadde du et julekort som det stod pappa du er min superhelt, hvor kjøpte du det? Var utrolig kult!! Må bare si at du er så utrolig kreativ!!

    8. Kan du ta en “marthe tipser” om personlige julegaver (gjerne diy)? Til f.eks kjæreste, besteforeldre eller liknende?

    9. Hei Marthe 🙂 Hvor har du kjøpt julegavepynten din som du la ut på snap? Fikk lyst til å pynte ekstra på mine gaver også 🙂 Ha en ellers fin dag, you rock ;*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg