Hunting the perfect Christmas dress

Affiliateslenker

Hei, god morgen og god helg alle sammen! Nå er jeg allerede godt i gang med en spennende dag i hovedstaden jeg. Håper jeg får knipset litt behind the scenes om ikke annet, så jeg får delt litt bilder med dere mens jeg venter på flyet hjem igjen i kveld. -Men i mellomtiden får vi nøye oss med noen julekjole-tips! Eller nyttårskjole for den saks skyld. Her er det jo flere varianter som fint går til begge anledninger <3 Selv klikket jeg hjem årets julekjole sent i går kveld, og denne ser dere under her. Jeg har sett på den lenge, men kløfta i fronten plaget meg sånn at jeg valgte å la den være. -Helt til tante sa hun kunne sy den igjen for meg! Hihi. Problem solved!


1 HER 2 HER 3 HER 4 HER 5 HER 6 HER 7 HER 8 HER 9 HER 10 HER


Julekjolen er i boks takket være en syende tante.
Håper dere også finner noe dere liker til jul <3

17 kommentarer
    1. Hei, Marthe 🙂 Kjempebra innlegg.
      Liker veldig godt innleggene dine med litt motetips.
      Syns det har blitt litt mye karamell- og andre matoppskrifter. Og det er jo fint det og.
      Jeg ønsker hvertfall litt mer klær og slikt.
      Dette er bare mitt ønske 🙂 du har en super blogg, og er veldig flink til å skrive 😊

    2. Herregud,Hva er galt med og vise kløft? Er du kristen og tror på Jesus? Du er teit som ikke og tør og vise kløft. Jeg skjønner ikke hva som er galt med og vise kløft…. lever du i 1912 kanskje? Rart at det greit og vise ben og rompe men ikke kløft…

    3. Personlig elskar eg litt kløft, men sånne kjolar med så djup kløft er jo heilt umuleg for oss som er litt meir barmfagre, heh 🙂 Bestilte nyleg ein superfin kjole, men då eg fekk den var det jo nesten sånn at D-cupsa mine datt heilt ut av den!

    4. Var utrolig fin den kjolen! Jeg hadde også vært skeptisk til den utringingen der… Haha. Du må vise hvordan den ser ut etter at den er sydd! 🙂

    5. elsker at du er så pertentlig at du ikkje går med deeeeeee utringningene………..men alikevel ikkje ser noe problem i å sprade rundt bikini……det betyr at du er stilsikker og ikkje bekymrer deg LITT over hva andre måtte mene, samtidig betyr det at du ikkje har kroppsissues og derfor fint bruker badetøy blandt andre.
      er så mange som skal flaunt their stuff uansett likssom -du behøver ikkje det, du bare er degselv og fremhever bare Marthe….mye bedre
      ha en vakker dag <3

    6. J: Heisann! Kjempefint med kommentarer som denne 🙂 Da vet jeg hva dere vil ha mer av, og hva dere vil ha mindre av 🙂 Takk for tilbakemelding. Mer motetips skal bli! Klem <3

    7. just for the record, eg kjenner folk som tror på Jesus OG viser kløft
      Er da noe som heter smak og stil. Man viser jo ikkje alt….utringning til navlen og splitt til hoften er jo ikkje så kult heller….
      Eg tror den anonyme der har vært litt rundt og slengt dritt andre steder i dag også -er vel egentlig bare å spore IPadressen så vet man jo hvem som har så mye tid at de stalker kommentarfelt kun for å spy edder og galle-veldig gjenkjennelig måte å formulere seg på….
      Anyhuh….bare hyggelig fine du og ditto <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg