Uken som gikk…

Ukens film… “Blandede følelser”. Herregud som jeg ler av denne! Det er ikke mange komedier jeg ler godt av, men denne synes jeg er ordentlig søt. Dere finner den på Netflix om dere vil gi den en sjanse. <3

Ukens høydepunkt… Denne uken har bare flydd forbi! Hvor har dagene blitt av, og hva har jeg egentlig gjort? Jo, jeg har vært på julegaveshopping med bestis, reist til Oslo for jobb, tilbrakt en hel dag i stallen, bakt julekaker og karameller, vært på julebord, oog hatt romantisk klisselørdag med ribbemiddag og film. Hvis jeg skal velge bare ett høydepunkt, går jeg faktisk for gårskvelden. Daniel og jeg har ikke hatt en SÅ hyggelig kveld sammen på lenge. Ribba ble perfekt, og etter noen timer med kokkelering, latter og dansing til julemusikk, tente vi stearinlys og så film i sengen heelt til midnatt. Kunne ikke bedt om en bedre lørdagskveld jeg <3

Ukens innkjøp… Det må bli soveromsinteriøret jeg gikk til innkjøp av mandag! Jeg skulle egentlig bare på julegaveshopping denne dagen, men så fant jeg alt for mange fine pynteputer på H&M interiør, at jeg bestemte meg for å klikke helt og ta med meg ni av dem hjem, sammen med en hel hau av gullpynt, og to nye nattbord. Hele uken har jeg bare gått og smilt hver eneste gang jeg har tittet inn på soverommet. Haha!

Ukens nedtur… Ukens nedtur har jeg vel akkurat nå! Jeg skulle nemlig egentlig ha vært i Stavanger på dette tidspunkt, men da jeg klokken 09.00 sto på togstasjonen i dag tidlig fikk jeg beskjed om å bare dra hjem igjen ettersom ingen tog gikk grunnet flom i Egersund. Været har herjet noe helt vanvittig både i Vest og sør hele helgen, så på noe familiebesøk kommer jeg meg ikke med verken fly, tog eller bil i dag. Æsj, håper dette været snart tar slutt, så jeg får reist i kveld eller i morgen i stedet <3 Savner jo den fine familien sånn!

Ukens sang… For å ikke nevne en av de 100 julesangene som har gått på repeat hver dag hele uken.. “Love Yourself” av Justin Bieber. Denne spiller jeg når jeg vil ha en pause fra “Have yourself a merry little Christmas”.

Ukens bilde… Selv om bildet under ikke er så skarpt, synes jeg det sier mye om stemningen under bloggjulebordet fredag kveld <3 Vedder på at det er knipset like etter en morsom kommentar fra byens regnskapsfører. I dag fyller han jammen år også. Gratulerer med dagen Geiremann!

Ukens cravings… Dette har vært den store bakeuken for min del. Godtestoppen har virkelig blitt satt på prøve med både hjemmelagde karameller, og sjokoladekjeks i hus! Neida, det er klart man ikke kan ha godtestopp i desember måned! Daniel og jeg har spist opp begge deler, så nå som det er andre søndag i advent og ingen transportmidler vil ta meg til Stavanger, tenkte jeg å kjøre i gang med enda litt mer baking <3

Det var min uke, kort men godt oppsummert! Ha en fin adventsøndag dere <3

23 kommentarer

Siste innlegg