Hugh Hefner er herved historie…

Denne posten kom litt senere ut enn planlagt, men dere vet det tar tid å sortete 119 klinebilder av Geir og kjærleiken! Hehehe, nei jeg bare tøyser. Herlighet for et radarpar. Aldri sett Geir så forelsket jeg, og makan for en babe av ei dame!? Mona, jeg krysser fingrene for deg. Måtte Viego’s Hugh Hefner endelig ha landet… <3

Hei og god lørdag forresten! Hvordan har dere det? Jeg sitter enda bare i pysjen på sofaen og oppdaterer dere. Formen er utrolig nok helt super etter gårskvelden, men jeg har likevel ikke orket å hoppe i klærene enda. Hoho! Vi hadde det så fint i går. Himmel, som vi lo. I år satte vi julebordet til Bølgen og Moi på fiskebrygga i Kristiansand, og her ble vi sittende i hele tre og en halv time. Timene bare fløy avsted til skravling og spising av alt for god mat. Litt krangling om fremtidsplaner og livsverdier var det selvsagt som vanlig umulig å unngå med Kristina og Geir på samme bord, men heldigvis var denne gang Mona med for å sette Geiremann på plass når meningene ble for kvasse. Jeg ler seriøst bare så jeg griner av dette opplegget… For en herlig gjeng <3

Ingen tvil om at Geir skal ha prisen for årets regnskapsfører. Takk for at du er deg Geir. Jentene dine digger deg! 

Jeg gleder meg allerede til neste års bloggjulebord <3
Da skal jeg jammen introdusere Daniel for galskapen og.

11 kommentarer
    1. Det ser ut som om dere hadde det utrolig gøy:) Jeg så på mystoryene dere la ut, og det så utrolig koselig ut:) Hvor lenge skal du være i Oslo neste helg? Skal du bare dit på fredag, eller skal du være der lørdag også?

    2. Hedda Kalfoss: <3 Hihi, ja det var en heltopp kveld! Jeg drar nok bare på dagstur denne gang også. Kommer tidlig fredag morgen og reiser sent fredag kveld, men jeg skal si ifra til deg neste gang jeg kommer for en weekend 😀

    3. wow for et julebord dette må ha vært -sku gjerne vært flue på veggen hahaha 😀
      her er det litt roligere formen for neste uke blir ganske crazyyyyy
      ha en fantastisk helg 🙂
      <3

    4. Så helt fantastisk ut!
      Jeg skal til Oslo i julen, og vi kjører alltid via Kristiansand og legger inn en overnatting der. Har ikke funnet en helt fantastisk restaurant der enda, så jeg lurte på om du hadde noen tips? Ikke helt gourmet med 5-retters som eneste alternativ, men fremdeles ordentlig. I tillegg er jeg vegetarianer, så det må være noen vegetariske alternativ. Hadde blitt superglad for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg