Don’t forget to follow!

Morn morn! SÅ deilig å våkne opp til torsdag og vite at bestis og jeg har en alt for bra stalldag i vente. Jeg tror torsdagene herved er blitt min favorittdag! Jeg hopper avgårde om to små timer, men først skal jeg nyte en bedre frokost, og besvare noe som føles som 900 meldinger. Mobilen kom endelig til rette i går kveld og det er vel først når man ikke har vært tilgjengelig på 24 timer, man oppdager hvor godt brukt dette kontaktmiddelet faktisk er.

Jaja, det føles godt å holde min elskede iphone i hånden, og jeg gleder meg en hau til å snappe dere igjen! Både mobil og kamera blir med i stallen, så vi får sjå om ikke det blir noen hesteupdates i løpet av dagen. <3 Noen av mine siste snaps får dere over og under her. Hjelpe meg, det er jo flere måneder siden forrige oppsummering nå!

Ikke glem å følge meg da dere. Martheborge heter jeg!
Ønsker dere alle en finfin torsdag, så skrives vi mer siden <3 

4 kommentarer
    1. Hei, jeg snakker ikke norsk, ved hjelp av tolk. Jeg er fra Russland. Jeg ønsker å fortelle deg. tusen takk for det du inspirerer meg med sin blogg. Du er en fantastisk kvinne. Jeg elsker deg veldig mye

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg