Christmas movie checklist

Hei og hopp, og god ettermiddag alle sammen! Nå sitter jeg på Oslo lufthavn og venter på flyet som skal ta meg hjem til Kristiansand. Ah, for en fin dag! Møtet med Nettavisen gikk som forventet superfint! Sjefen på huset fikk presentert meg bloggkontrakten for 2016, og alt så for meg helt upåklagelig ut <3 Hurra for det! Jeg får ikke sagt nok hvor glad jeg er for at dette mediehuset etter fire år, endelig har tatt meg under vingene sine. Det kommende året skal uten tvil ta bloggen og meg til nye høyder, og jeg håper dere alle vil være med på reisen <3

Hvordan har deres dag vært? Flere som har vært litt på farten denne onsdagen? Ah, det skal bli så godt å komme hjem til den fine leiligheten igjen nå. Innta et deilig måltid taco, tenne stearinlys, beundre treet og snurre julefilm! Jeg har en hel hau av filmer på sjekklisten min for desember måned, så det er bare å begynne! Jeg får jo aldri kommet gjennom alle sammen, men for julestemningens skyld skal jeg sette som mål å se minst halvparten. Harry Potter, Bridget Jones, The Holiday og Love Actually ser jeg hvert eneste år og jeg blir aldri lei. Ingenting er som de late morgentimene hos bestemor og bestefar dagene før jul. Alt jeg har på planen er å sitte i pysjen med godtøflene og se julefilm etter julefilm, spise bestas kaker, og bare NYTE <3 Gud jeg gleder meg!


♥ New Years Eve ♥ Christmas Miracle ♥ The Christmas Card ♥ Hjemme alene ♥ While you were sleeping ♥ A Christmas Wish ♥ The Heart of Christmas ♥ Bridget Jones ♥ Harry Potter ♥ The Holiday ♥ Christmas Lodge ♥ Christmas for a dollar ♥ One Magic Christmas ♥ Love Actually ♥ Christmas with the Kranks ♥ One Christmas Eve ♥ Elf ♥ Holiday in Handcuffs

Fjorårets julefilmtips-innlegg finner dere HER

16 kommentarer
    1. hei marthe, for en fantastisk blogg.
      men en ting som jeg har lurt på så lenge det er om hvor i alle dager er mammen din og pappaen din? du ferier jul med besteforeldrene dine og de virker så herlige, men ferer du ikke jul med foreldrene dine???

    2. Ååå, det er så gøy når noen tipser meg om filmer jeg ikke har sett! Jeg har allerede sett Love Actually, The Holiday og The Family Stone som er mine tre absolutte favoritter i juletiden <3 Jeg kommer nok til å se de flere ganger før jul, men nå har jeg noen nye jeg kan se også! Tusen takk 😀 Ønsker deg en god førjulstid <3

    3. Mange av disse filmene høres veldig spennende ut! Og gratulerer for resten! Det er ikke rart du fikk bloggkontrakten, for du er jo verdens flinkeste blogger! Ha en super dag!<3

    4. Det hørtes deilig ut! Skulle ønske jeg kunne ta meg fri! Blir liksom ikke det samme å Trø på jobb i julen.. Mange gode stemningsfilmer her! Må nok pløye gjennom noen selv 😀 håper du har en fin dag!

    5. Heidi Rimereit: Å, så kjedelig <3 Jeg håper du får skvist inn litt julebakst og snurring av julefilmer om kveldene ihvertfall <3 Det må til for å få stemningen på plass! Tusen takk Heidi. Det håper jeg du og får 🙂

    6. Ingrid Marie J: Jippi! Prøvde å plukke ut noen som ikke alle allerede hadde sett også <3 Har ikke sett alle disse selv, men tenkte jeg skulle prøve både litt nytt og gammelt i år 😀

    7. Hvor får man sett Christmas lodge og Christmas for a dollar? Får man sett den på norske sider eller bestille den på norsk side? Ser kjekke ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg