Covered in black leather

Elsk på mandager som dette! Planen var egentlig å bake julekaker i hele dag (litt for min egen del, og litt for gode blogg-oppskrifter), men da bestis spurte om ikke jeg ville være med på gaveshopping i formiddag, klarte jeg ikke å takke nei. -SÅ da tok jeg meg like godt tre gode timer på sørlandssenteret, kjøpte en hel hau av interiør til heimen, julegaver til familien, og kakebokser til meg selv. I kveld skal det nemlig lages på julekarameller! Jeg har siklet etter myke karameller med vanilje og havsalt i hele høst, så nå er det på tide å få fingeren ut.. <3

Kanskje blir det en bloggoppskrift også ut av det? Vi får sjå, vi får sjå! Nå tenkte jeg først å ta en siste tur til Ikea for å kjøpe et par nattbord. Jeg er i full gang med å gjøre soverommet perfekt, og mangler vel egentlig bare et par kommoder/nattbord før vi er der! Håper jeg finner de jeg ser etter i kveld så jeg kan vise dere resultatet i løpet av morgendagen. Her kommer ihvertfall dagens lille handleantrekk. Høhø, + en jakke vel og merke. Jeg er altså klar over at vi snart er i desember. <3 Hele habitten er fra Bikbok til dere som måtte lure på det!

Ha en deilig mandagskveld alle sammen <3

28 kommentarer

Siste innlegg