Christmas is in the building

Noen av produktene er sponset

Dere kan tro det var hyggelig å drikke frokostteen med utsikten av verdens grønneste edelgran i dag tidlig! Goood første søndag i advent dere!! <3 Adventskransen har jeg ikke fått i hus, men juletreet.. Det er på plass! Ferdig pønta og alt! Hihi. Vi kjøpte oss vårt første grønne tre i går kveld, og pyntet det likegodt samme kveld. 

Med ski snurrende lydløst på tven og julemusikken ikke fullt så lydløst på høytalerne. Ingen tvil om at stemningen min i år kom med treet <3 Julebakst skal det også lages denne deilige søndagen! Om tre små timer skal jentene samles til månedens syforening for baking av julekaker, men først tenkte jeg å dele litt adventsglede med dere.

-Julesangene som i dag har gått på repeat-
♥ Mary, Did you know – Pentatonix ♥ Santa tell me – Ariana Grande ♥ All i want for Christmas – Fifth Harmony ♥ White Christmas – Bing Crosby ♥ Misteletoe – Justin Bieber ♥ Ave Maria – Beyonce ♥ Silent night – Beyonce ♥ Santa Claus Is Coming To Town – Michael Bublé ♥ Have yourself a merry christmas – Frank Sinatra ♥ Winter Wonderland – Bing Crosby ♥ Let it snow – Dean Martin ♥ I saw mommy kissing Santa claus – The jackson 5 ♥ Happy Christmas – John Lennon ♥ Last Christmas – Wham ♥ Driving home for Christmas

Litt julepynt preger også den fine leiligheten vår i dag! Et Normann desemberlys som skal brennes litt og litt for hver dag som går av desember måned, en NUR pyntefat som jeg i grunn kan sette alt mulig på året rundt, og litt sølvpynt fra Tom Dixon i form av telysbeholder og duftepinner. Jeg har gått og siklet etter sistnevnte i mange måneder, og da Estdesign sa de ville sponse meg med produktene, hylte jeg av glede <3 Noen av ledlysene jeg har i juletreet er forøvrig også fra Estdesign. Vantittig fine lys med helt blanke ledninger. ELSK!

Normann lys HER NUR pyntefat HER Tom Dixon duftpinner HER Tom Dixon lysholder HER Ledlys  HER


Resten av interiøet til Estdesign kan dere ta en titt på HER
Ellers må dere gjerne dele litt julemusikk med meg denne søndagen!

18 kommentarer
    1. Nydelig!! Men tenkte dere ikke på at treet sannsynligvis ikke vil se så bra ut og ikke ha nålene i behold til juleaften som nesten er en måned til? Eller skal dere kjøpe et nytt når dette takker for seg? På Plantasjen har de noen utrolig nydelige kunstige trær, men de ser virkelig ekte ut! Rundt en tusenlapp, da har du spart inn på ett år hvis dere betaler rundt 500 kr for et tre:)

    2. Carina: Tusen takk <3 Jo, men det gjør ingenting. Jeg reiser til Stavanger om 20 små dager for å ta juleferien med familien der, og da får jeg jo ikke tid til å nyte synet av i mitt eget tre om jeg kjøper det like før jul :') Vi burde nok ha kjøpt et kunstig tre ja, men det er bare så koselig med lukten av edelgran også <3

    3. Deilig med jul og advent 🙂
      Pentanix er fantastisk, liker mye av det du har på listen din…..little drummer boy er også fantastisk med dem….og Oh helga natt med Jussi Bjørling…en helt magisk julesang med mye nostalgi….ellers er jo også please come home for christmas…
      …..og for the ekstra special søk på Micheal Mcintyres christmas special pt 2 er helt fantastisk du kommer til å le deg ihjel,men sangen er fantastisk 🙂

    4. Jeg syntes Tone Damli sin di første jul er nydelig, og noen av de gamle norske klassiske julesangene. Må også si det at When Christmas Comes To Town av Matthew Hall og Meagan Moore er nydelig! 🙂

    5. Åååå God 1. Søndag i advent søte pene Marthe<3 Pynta juletreet mitt igår ^^ er så koselig 😀 kos deg masse og nyt kvelden<3

    6. Home for christmas – Maria Mena er absolutt min favortittjulesang! Jeg bor for tiden i Stockholm, og har vært år, hørt på den sangen når jeg tar toget hjem til jul (: Ingenting gir meg like mye julestemning som det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg