The Sweet Hotel Life

Sponset opphold

For en natt!! Daniel og jeg har kost oss glugg det siste døgnet.. Jeg vet ikke om det er nødvendig å utdype hvorfor, men jeg gjør det likevel. På dette digre rommet boltret min kjære og jeg oss med noen glass sprudlevin en times tid før middagen startet! Skravlet om alt og ingenting, lo og bare gledet oss til den fine kvelden sammen. Klokken 19.00 var det tid for å mingle med Daniels jobbansatte, og like etterpå sto buffématen klar. Vi snakker kreps, hummer, blåskjell, ribbe, pinnekjøtt og alle mulige slags desserter! Helt sinnsykt digg! Åh, det går så lang tid mellom hver julemiddag jeg inntar at jeg nesten glemmer hvor hindides godt det er <3

Å våkne opp i denne alt for gode hotellsengen denne lørdagsmorgenen, kunne heller ikke vært bedre. Jeg sov som en stein helt til klokken 10.00 i dag, og fikk først dratt med meg mannen til frokost 11.30, hvor pannekaker og frukt sto på min meny <3 Hihi, det er jo LØRDAG! Skal det være så skal det være. Viktig å nyte seg!

Rommet vi har bodd på det siste døgnet er et Deluxe Dobbeltrom <3

Jeg skulle så gjerne blitt lengre, men nå har vi allerede sagt farvel til rommet vårt, og sjekket ut for denne gang. Jeg har litt jobb jeg vil prøve å få unnagjort i dag, og mellom slagene tar Daniel og jeg en runde med interiørshopping. Endelig er den store eksamensuken over, og vi kan begynne å fokusere på hjemmet vårt igjen.

Hurra for det! <3 Disse nydelige rommene til Ernst kan dere booke HER.
Ha en super lørdag videre dere! Dagens antrekk kommer senere <3

5 kommentarer
    1. Kjempefine bilder, men er ikke til å unngå at du har en tendens til de samme posisjonene når du tar bilder. Bla den der du evt står eller sitter og strekker hendene i været og “halvveis” bøyer en finger på hver hand. Hadde vært mye triveligere med litt mere “spontane” bilder, ikke bare oppøvde “poser”😊 (Bilde fra helikopterturen på Island og bilde øverst i dette blogginnlegget er noen eksempler der samme posituren går igjenn) Missforstå meg rett, kjempefine bilder, men er alltid “samme” tilgjorte bilde. Hadde vært morro med litt mere “ektefølt glede” og ikke bare en tilgjort pose☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg