Black Friday – 27% på Luxushair

Annonse


Endelig er den store shoppingdagen her! Det er Black Friday, og i den anledning kjører Luxushair 27% avslag på alle sine hairextensions! Selv har jeg hele tre sett i hus! To i 50 centimeter og et i 60 centimeter. Settet i 60 cm er litt lysere enn de andre to, og det skal jeg først ta i bruk når håret mitt om en måneds tid har fått litt striper.

Fargen jeg har i på bildene er Nr.3 på fargekartet, og er et “Deluxe Clip on” med ekstra fyldig hår. Jeg synes faktisk det er så fyldig at jeg ikke alltid behøver å bruke alt! Med mindre jeg skal på fest, legger jeg to små clips igjen i baderomsskuffen. Skulle du være usikker på hvilken farge eller lengde som passer deg best, kan du maile Luxushair et bilde av håret ditt og spørre de om om råd. De hjelper deg mer enn gjerne og besvarer mail hele dagen <3 Så vet dere det! Det er jo ikke bare bare å velge mellom 40 farger og 4 lengder!

Luxushair har fri frakt i hele november, og i dag får dere også børste, den rosa Tangle teezeren som dere ser under her, og løsvipper til kun 49 kroner! Lash + vippeserumet som vanligvis koster 469kr får dere også i dag på tilbud til 299kr. Happy shopping! Mer om luxushair kan dere lese på facebooksiden HER, eller på nettsiden HER.

Du kan betale med kort, postoppkrav, faktura eller i februar med Klarna om du vil, og leveringstiden er 1-3 dager i hele Norge. <3 Nå skal jeg ta med meg håret mitt til Marianne og få det krøllet til fredagens julebord. Hun er hakket flinkere enn meg med krøllstaven, så i kveld går jeg for rød kjole, og brune, perfekte lokker <3

27% på alle extensions ved bruk av rabattkoden Blackfri HER altså!
Ha en riktig god helg! Vi sees igjen litt senere i dag vi <3

7 kommentarer
    1. Hei ☺ kunne du ha kommet med noen flere tips angående julebord/nyttårs kjole? Hadde vært supert 😊

    2. Naturlig og fint 🙂 kan ikke du lage et innlegg om hva du har kjøpt under black friday ? 😀 hadde vært morsomt å lese, og ikke minst inspirerende!
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg