New In – Bebo Shoes

God formiddag alle sammen! Tenkte jeg skulle starte dagen med å vise dere mitt siste innkjøp. Jeg har lenge vært på utkikk etter et par festhæler i nude, og da jeg kom over disse under den store kjolejakten min på bubbleroom, måtte jeg bare klikke dem hjem. Tror jeg betalte 599kr for paret, men jeg ser nå at bubbleroom har 50% på en valgfri vare ettersom det er Black Friday week, så nå kan de vel fås kjøpt til 299 <3 Det skal sies at jeg har hatt mer behagelige sko på føttene da! -Men en kveld her og en kveld der skal jeg nok kunne takle.

Ellers smiler livet om dagen! Møte med Geir gikk som det suste, og resten av kvelden brukte Daniel og jeg på å booke oss ferie. 16 januar drar vi til de forente arabiske emirater, og der blir vi i en uke. Hotellet vi har valgt oss ut er HELT nydelig, og det samme er området rundt. Jeg gleder meg som en gal, og har allerede klikket hjem fem nye bikinier… Hihi! Tenkte jeg skulle vise dere bilde av paradiset i et eget innlegg senere denne uken <3

Nå må jeg se å komme i gang med ukens blogg-oppskrift! Jeg vet ikke med dere, men jeg føler det er på tide med en oppdatering i middagskategorien. <3 Håper onsdagen deres blir fin! Her har vi fått strålende sol i dag! 

Likte dere hælene? Dere finner dem ihvertfall HER

12 kommentarer
    1. Vært fast leser av bloggen din i mange år, og liker veldig godt alle oppskriftene dine og morsomme innlegg, men hva har skjedd den siste tiden? Absolutt ALT er heeelt fantastisk, du har aldri en nedtur å komme med, du har alltid bare supergode dager og alt virker bare falskt. Virker som du har mistet bakkekontakten.. Ditt neste innlegg kan liksom ikke være hundre ganger mer positivt enn det forrige, enten du prøver eller ei. Er vel omtrent ikke et eneste blogginnlegg hvor du ikke nevner “helt fantastisk” ? For all del, misforstå meg rett; jeg liker positive blogger som din, og ønsker ikke lese om negative ting, men det du driver med er bare helt overdrevent. Det blir rett og slett irriterende å lese, fordi alt oppfattes slik: “åherreeguuud jeg er sååå syyyykt forelska og såå syyykt heldig og har det så syyykt bra, og jeg har spist så syyykt god mat!!” Se og lær av fotballfrue, hun lyser positivitet, men hun er allikevel ekte. Virker som du skriver blogginnlegg kun for å spy ut positive ord på rekke og rad, og for å vise hvor perfekt alt er hele tiden. For det er det du ønsker: “se så perfekt mitt liv er”, det er ingen hemmelighet. Noen tanker?
      I innlegget hvor du nevner det med at dere skulle snakke litt mindre fordi det var kaldt og det iset i tennene, hvorfor kan du ikke basere flere innlegg på slike morsomme ting? Mer ekte med en gang. Du har hovedfokus på å vise frem (og skryte, for er slik det oppfattes) ting og hendelser som lyser “SE SÅ PERFEKT OG BRA JEG HAR DET DA” hele tiden. Utrolig lite variasjon.
      Håper du tar deg tid til å svare og om du har noe motargumenter:)

    2. M: Jeg tror ikke det er så fryktelig mange som oppfatter det slik M. De fleste ser heldigvis ut til å finne bloggen min både ekte og inspirerende akkurat som den er 🙂 Litt humor presser jeg inn der det er plass og føles naturlig, men klageinnlegg har jeg ikke med mindre jeg virkelig har det helt forferdelig, og en slik periode har jeg ikke hatt på godt over et år. Føler ikke selv at positiviteten min er en hindring for variasjonen her på bloggen, men det er alltid fint med tilbakemeldinger! 🙂

    3. Men hva tenker du om at du i omtrent hvert eneste blogginnlegg er nødt til å være så over-positiv? Du ser vel selv at du er det?
      Kanskje poenget forsvant litt i den lange kommentaren min, men kom litt mer ned på jorda. du liker å fremstille livet ditt som en rosa sky, men ingen lever slik.
      Og jo, det er mange som opplever bloggen din sånn, selv om det åpentbart ikke er noe man kan se i kommentarfeltet:)

    4. uggs er heller ikkje veldig behagelig hahahaha
      men eg ser hva du sier..eg hadde vel også masse sko før som gjorde beina vondt :D:D
      i dag kan eg ikkje det -sko som er vonde blir i butikken :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg