Liten hilsen fra Island!

God morgen fra Island! Altså, jeg var forberedt på at det skulle være kaldt her, men ikke SÅ kaldt! Hoho, dere aner ikke hvor mange lag med ullundertøy jeg har under disse klærene. Daniel og jeg storkoser oss allerede, og prøver å bruke timene våre på flittigst mulig vis! I dag var vi oppe og hoppet to timer før soloppgang, og startet like godt helgen med litt bysightseeing! Båten som skal ta oss på hvalsafari går ikke før klokken 13.00 så vi hadde noen timer på morgenkvisten til å spise en god hotellfrokost, og besøke magiske Hallgrimskirka!

Ah, for en utsikt fra toppen av tårnet!

Jeg har masse å fortelle dere, men det er bare noen få minutter til vi skal avgårde på hvalsafari, så jeg ville bare innom for å gi en liten lyd ifra meg i første omgang! Lover å skravle mer med dere senere i dag. Vi har booket oss bord på fishmarkeddurinn i kveld, etter anbefaling fra flere av dere, og har noen timer mellom safari og middagen, så da skal dere få høre mer av dette alt for fine stedet. Ferielivet altså <3

Dere må ha en super fredag! Så skrives vi litt senere <3

20 kommentarer
    1. Å, så flott det ser ut! og et fint antrekk på deg 😀
      ah, det er så godt med hotell og hotell frokost. Heldig, hehe. Ellers må dere kose dere masse på hvalsafari <3

    2. kose dere supermasse hele turen og nyt hvert øyeblikk <3
      God helg -noen av oss må holde landet i gang mens dere er borte....så eg skal på jobb 😀
      <3

    3. Høres ut som om dere utnytter hvert eneste sekund! Og bra er det når dere har så mye morsomt å oppleve <3 Hei forresten! Det er lenge siden jeg har kommentert her på bloggen din nå. De siste ukene har vært veldig hektiske. Denne helgen begynner fullt kjør med øving til juleforestillinger i desember også! Jeg gleder meg noe helt enormt.
      Jeg tenkte å tipse deg om noe jeg virkelig har hatt glede av i det siste. Kan for all del hende at du allerede har prøvd det ut, men jeg tenker det bare er positivt å nevne det 🙂 Hvis du søker på "avspenning" på youtube kommer det opp flere videoer/ lydfiler+bilde. Jeg har brukt den første. Dette er for meg en kjempefin måte å hjelpe kroppen til å slappe fullstendig av. Jeg finner roen helt, og etter at videoen er ferdig fortsetter jeg bare "tankegangen" (du vil skjønne hva jeg mener når du hører på den). Etter en lang dag, eller mellom slagene, tipper jeg at dette også ville vært supert for dere. Anbefaler virkelig å teste det ut 😉
      Ønsker dere en fantastisk helg på Island! Måtte dere kose dere altfor mye <3 Klem

    4. Så fint det er der! Kjempefint antrekk, Marthe! God helg til både deg og Daniel og så håper jeg dere får en fin tur videre!<3

    5. Marthe:) Dere MÅ dra på Grillmarkadurinn for middag:) Ta tasting menu- fantastisk mat, vin og atmosfære..

    6. Ååå, ser helt magisk ut! Dere er så skjønne samme, og det smitter over når jeg ser hvor glad dere er i hverandre. Det fortjener du, Marthe! Kos dere masse videre <3

    7. Åå for noe fine bilder, ser ut som dere koser dere masse 😉 nyt hvert øyeblikk og kos dere masse 🙂 dette har jeg gledet meg til å se å lese om turen deres, siden du har snakket så mye om det <3 ha en nydelig tur skjøningene ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg