Marthe tester Bio Sculpture Gel

Sponset behandling

Åjada! I dag har hun vært og jåla seg igjen… Planen min var jo å spare ut til både langt hår og naturlige negler, men når ting ikke vokser så fort som jeg gjerne skulle ønske og julebordsesongen allerede er like rundt hjørnet.. Vel, da tyr jeg til hjelp! Forrige uke i form av extentions, og denne uken i form av en sunnere type neglforlengelse. Det er Torunn som har laget neglene mine i dag, og hun har ikke bare 13 års erfaring, men også noen NM-titler bak seg. Superskjønn dame, med den drømmesalongen plassert rett ved siden av DUO frisørsalong i Skippergata! Det var faktisk Marianne som tipset meg om hennes superorganiske salong!

Alt av produkter kommer fra Sør Afrika og inneholder ikke det minste acryl eller andre skadelige kjemikalier. Bio Sculture Gel er en gele som er satt sammen slik at den er sterk og fleksibel, uten å skade din naturlige negl! Er det ikke genialt? Du kan få både forlengelse slik som jeg har fått, eller bare forsterke dine egne negler og legge en valgfri farge på. Resultatet holder like lenge som vanlige gelenegler. Det kan være alt fra tre til fem uker, og vil variere etter hvor flink du er til å ta vare på hendene dine. <3 Jeg krysser fingrene for at mine holder til 15 desember, så jeg kan legge nye julenegler like før ferien til Stavanger. Hihi, digget dette konseptet jeg!

Nå skal jeg lese gjennom dagens reisetips-kommentarer! Jeg har ikke fått satt meg ned foran pcen før nå, så nå gleder jeg meg skikkelig til å kose meg med tilbakemeldingene deres! Jeg fant ut at jeg skulle bake årets første julekaker rett etter neglbesøket, og vips så forsvant tre timer til det. Håper dere er klare for JUUL <3

Book time hos Torunn på 99724897 eller finn henne på facebook HER
Håper tirsdagen deres har vært like fin! Vi skrives snart igjen <3

9 kommentarer
    1. Hei Marthe! De ble jo råfine! Og det er jo alltid moro å jåle seg opp litt også 🙂
      Her er det Hæsjtægg på tven nå, DIGGER det programmet 😀 Ha en fin tirsdagskveld videre. Klem<3

    2. Hei! Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din og leser den fast hver dag. Du inspirerer meg og gir meg motivasjon i hverdagen. Du gjør en flott jobb!
      Eneste jeg lurte på om du kunne gjøre er om du kunne hatt en “kjøtt-fri” uke. Jeg er vegetarianer selv, men sliter med å finne gode oppskrifter på nettet. Jeg elsker oppskriftene du har på bloggen din. De er lette og forstå og lette å gjennomføre. Kunne du vurdert en uke uten kjøtt? Tror mange av dine vegetarianskefans (blant annet meg) hadde blitt utrolig glade for dette 😊

    3. Sandra: Hei! Å så hyggelig å høre Sandra 😀 Klart jeg kan ha litt mer fokus på kjøttfrie oppskrifter også. Det er noe jeg har tenkt på lenge. Skal få rumpen i gir jeg, for dette er det sikkert mange som etterlyser 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg