On my lips…

Annonse

I dag tenkte jeg å komme med et etterlengtet blogginnlegg, og tipse dere om favorittleppestiftene mine. Er det ikke på tide med en oppdatering i sminke-kategorien? Akkurat på leppefronten er det kun et merke som gjelder for min del, og det er Isadora sine matte leppestifter. -I alle verdens farger. Jeg oppdaget disse for over tre år siden og har hatt en hel HAU av dem liggende over alt i leiligheten siden. Fargene er bare så forbaska fine, samtidig som de ikke smitter av på tennene eller bare fordufter fra leppene etter tre inn og utpust. <3

Sminke og skjønnhetsproduktene mine kjøper jeg stort sett på nett, og da bruker jeg en helt RÅ nettside hvor jeg sparer mye penger ikke bare på sminkehandelen, men også på netthandel i alle mulige andre butikker! Rabble.no heter siden, og her finnes det rabattkoder og kampanjer til mange av de mest populære nettbutikkene. Mange av dere shopper kanskje gjennom Rabble allerede? For altså.. Hvem vil vel ikke få rabatt på kjøpet sitt?

Det er ikke bare skjønnhetsprodukter du får rabatter på via Rabble. Her finner du nettbutikker i alle mulige kategorier. Akkurat NÅ har de blant annet en Zalando rabattkode, Hotels.com rabattkode, Ellos rabattkode, ROOM21 rabattkode og Viaplay rabattkode som du kan spare noen kroner på å ta i bruk helt gratis!

Mine tre favorittfarger:
♥ Isadora MATT 03 – Den knallrøde ♥ Isadora MATT 06 – Den mørkerøde ♥ Isadora MATT 02 – Den lyserosa

Hele leppestiftsamlingen min får du nå 10% rabatt på gjennom Rabble. Du klikker deg rett og slett bare inn HER, søker opp nettbutikken Eleven, og så dukker Rabble sin Eleven rabattkode opp og gir deg 10 % på hele kjøpet! Jeg gjorde dette selv forrige uke og klikket hjem både det ene og det andre til sminkesamlingen min. <3

Den blanke leppestift-organizeren har jeg også kjøpt hos eleven. De har flere fine og rimelige varianter!

Klikke dere inn på Rabble sin nettside HER, finn rabattkoden du vil ha, og shop i vei!
Spør hvis dere lurer på noe! Jeg er her, og kan besvare alle mulige spørsmål <3

9 kommentarer

Siste innlegg