Uken som gikk…

Ukens cravings… Mormors haveflarn! Håhå, disse er så forbaska gode! Jeg kjøpte to bokser av lillesøsteren til bestis på mandag og har smugspist på sjokolade-havreflarn hele uken. Beste kjeksene!

Ukens innkjøp… Jeg lurte med meg hjem tidenes gulloverdel fra Bikbok i går! Den må jeg se og få vist dere i morgen tidlig. Ellers har vi jo fått nye klokker i posten denne uken! For noen heldiggriser.

Ukens sang… Hmm! Denne uken kan jeg ikke komme på noe spesielt som har gått på repeat om og om igjen. Jeg har egentlig bare hørt på spillelisten “Discover Weekly” til Spotify jeg.

Ukens serietips… Hæsjtægg! Jeg har vel allerede tipset dere om denne serien, men om dere ikke fikk det med dere tidligere denne uken, så gi den et forsøk. Dere ser episodene om tirsdagene klokken halv ni(?) om kvelden på Tv 2, eller gjør som meg og ser hele sylamitten på Tv2 sumo. Episodene varer bare 20 minutt og er hysterisk morsomme for oss bloggere som kjenner oss igjen i halvparten av scenene som blir tatt opp.

Ukens høydepunkt… Jeg lurer meg på om det må bli ble denne søndagen! Jeg har nemlig akkurat kommet hjem fra en liten stalltur! Planen var at Kristine og jeg skulle prøveri litt hester i dag, men da bestis måtte avlyse ble det bare ridning på meg. Turen gikk til Jegersberg, og her fikk jeg prøveri denne lekkerbisken av en hest <3

Ukens bilde… Jeg har sikkert noen fryktelige “behind the scenes” bilder av meg selv på lager også, men i dag tenkte jeg å velge et fint et! Dette bilde knipset jeg akkurat i det jeg kom inn døren fra stallturen i dag. Var det ikke fint? Tenk, dette er verandautsikten vår! Ah, dere skal se når det er solnedgang med skyfri himmel…

Ukens nedtur… Det har vært en litt kjedelig uke! Planlegging av blogginnlegg, bildeknipsing og pctimer er alt jeg har brukt dagene på, og vel ja.. Det blir litt kjedelig! Jeg vil ut med mannen, treffe venninner, og finne på noe morsomt også av og til, men denne uken har det bare ikke latt seg gjøre. Heldigvis tar jeg det igjen i dag! Noen timer i stallen var utrolig godt for humøret, og en bedre middag spist ute med Daniel, blir nok heller ikke feil <3

8 kommentarer
    1. Jeg gleder meg utrolig mye til å lese blogginnlegg fra Island!:) Du er jo så flink til å ta bilder, så det kan jo ikke bli noe annet enn bra:) ha en fin kveld:)

    2. Hei,Synes du har en utrolig fin og inspirerende blogg og jeg leser den hver dag, men jeg har et spørsmål til deg. Hvor er vasen din fra? Vil kjøpe en slik til mammmaen min til jul, men hvor kan jeg finne den?
      Takk på forhånd.

    3. Herregud, jeg er så enig i det første punktet! Jeg elsker mormors havreflarn! Helt ubeskrivelig godt!
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg