Snickers milkshake – My favorite

Hei og god morgen alle sammen <3 Hvordan har dere det? Jeg tenkte jeg skulle prøve å friste dere med gårsdagens snickers-milkshake denne søndagen! Planen var egentlig å dele den med dere i går, men så forsvant timene til julegaveshopping, hundepass og middagskokkelering med min kjære i stedet. <3

Til snickers milkshake trenger du:
1.
1 liter vaniljeis 2. 1 dl peanøtter 3. 1 dl helmelk 4. 1 dl karamellsaus 5. 1-2 dl sjokoladesaus

Slik gjør du:
1. Mål opp alt av ingredienser og fyr løs i en blender. Ha mer melk i om du ønsker konsistensen litt tynnere. Jeg liker den tykk og har derfor aldri mer enn 1 dl melk i mine glass. Topp med karamell, sjokoladesaus og peanøtter!

Jeg vil også nevne at tankene i dag, som i går har gått til de rammede ikke bare i Paris, men også i Beirut og Baghdad der til sammen 80 personer også mistet livet grunnet terror nesten samtidig som tragedien i Frankrike. Alle hendelser hvor menneskeliv går tapt på denne måten er like vonde, og det er skremmende å se hvordan verden vi lever i har utviklet seg. Jeg sender mine varmeste tanker til alle de berørte i alle land. <3

Det er i disse stunder vi stopper opp og forstår hva som faktisk betyr noe.
Ta vare på hverandre <3 Ønsker dere alle en varm søndag.  

26 kommentarer
    1. Så utrolig godt ut det ser ut! 😀 Ønsker deg en fortsatt herlig søndag!
      Les gjerne innlegget på bloggen min, om hva jeg mener vi alle kan bidra med, for å gjøre det norske samfunnet og verden til et bedre sted, etter den grusomme terroraksjonen i Paris, fredag kveld. <3

    2. Åååh! Jeg elsker is, frapper, og milkshake mer enn alt i verden. Denne så himmelsk ut! Spørs om jeg ikke må ta meg en tur innom søndags butikken etter vakten min på jobb er over 🙂
      Stor klem til deg! Ha en fin søndag!

    3. Hei Marthe! Jeg skal på min første tinderdate til uken. Er kjempe nervøs! Har du noen tips til hva jeg kan gå i?

    4. Stine: Hei Stine! Å så moro 😀 Hva skal dere gjøre? Ta på deg en sort bukse med en fin topp eller genser til du, så er du ikke overpyntet 😀 Jeg gikk i skinnbukser og en sort blondetopp på min første date med Daniel. Masse lykke til må du ha uansett. Det går så bra at 😀

    5. Hei! Har du tips til gavekalender til kjæresten? helst i et litt stramt studentbudsjett, hehe! 😀

    6. Ååh, nam! Den så sinnsykt godt ut! Du steller i stand så mye godt. så jeg tror jeg ønsker meg deg som privat kokk i julegave, haha! Ha en fin søndag! 🙂

    7. Kan du lage et innlegg om kjoler som passer til nyttårsfeireingen? speislet kjoler med åpen rygg, er så vanskelig å finne noen som er både pene og ikke koster en formue

    8. Helt enig, de fleste sørger over Paris fordi det er nært,men fortsatt sulter barn i Afrika vi bare ser det ikkje så ofte på TV lengre…bare når det er innsamling
      Når det er jordskjeelv langt vekke er første pri alltid er det europeere, skandinavere eller nordmenn der……eg forstår de som har sine der at det er viktig, men tsunamien som tok mange Norske liv tok mange andre liv også…..men mange år tar tsunamier *bare* asiatiske liv og da nevnes det likssom i en bisetning i avisen…..mens den som tok folk fra hele verden er laget film om…..og bøker…og dokumenter….
      mennesker er mennesker uansett land og alle er verdifulle…..ta vare på hverandre og send kjærlighet <3

    9. Åh det så fantastisk ut! Helt feil på en mandag men tror jammen jeg må ha meg en liten slik!
      Helt enig, varme tanker sendes til alle land der vonde ting skjer! Ikke bare noen. Alle er like mye verdt, og fortjener like mye kjærlighet i sånne situasjoner.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg