Only one week left…

Klokkene er sponset

Wæææ! I dag er det bare syv små dager til avreise! På denne tiden om nøyaktig en uke har min kjære og jeg antagelig allerede sjekket inn på hotellet i Reykjavik. Det føler jeg faktisk for å feire! Hihi, i dag tidlig plasserte jeg stumpen min på bussen og kjørte til byen for å handle ingredienser til andebryst-middag med masse deilig tilbehør. En Island reiseguidebok dro jeg også med hjem sammen med dette supersøte skrapeverdenskartet som dere ser på bildene! Jeg tenkte Daniel og jeg kunne skrape et og et land vi har reist til sammen, for så å ramme det inn! Hvor koselig er ikke det? Foreløpig har tre land fått farge, og mange flere skal det bli! <3

To nye Daniel Wellington klokker feirer vi også med denne torsdagen! Heldige oss har fått velge oss ut enda to favoritter <3 En til meg og en til mannen. Hva modellene vi valgte oss heter ser dere under her, og begge klokker fås både i gull, sølv og rosègull. Jeg sliter liker mye med å få bestemt meg hver eneste gang da jeg synes de er like fine alle sammen, men ettersom jeg hadde en i gull fra før, ble det sølv denne gang.

Ønsker du eller kjæresten din seg en Daniel Wellington til jul, så har jeg en liten gladmelding å dele! Bruker dere rabattkoden martheDW gir denne 15% på hele sortimentet Daniel Wellington HER, heeelt til juuul!

Begge klokkene finner dere HER
Nå skal jeg begynne på festmåltidet!

23 kommentarer
    1. Har så lyst til å reise til island selv, heldige dere <3 Kjæresten min var der på jobbtur i mai og han sa det var sååå fint og mye å oppleve, prøver å få han med på en tur sammen med meg også hihi 😀 Kos dere masse på tur, det kommer sikkert til å bli fantastisk

    2. Emma Hulleberg: Åå, jeg har gledet meg som et barn i tre måneder nå :’D Endelig er 19 november bare en uke unna! <3 Tusen takk Emma. Krysser fingrene for at du og får oppleve Island en dag 🙂

    3. Så gøy med verdensskrapekart! 😀 Må visst ta meg en tur på Norli snart jeg 😉
      Åh, dere må kose dere sånn på Island! Jeg har så lyst til å oppleve Island en gang selv <3 Et ønske som ble til i 6.klasse faktisk - mange år siden! Gleder meg til å lese om turen!

    4. eg har hatt den merkeligste drømmen og bla inni der så sku eg massere deg -jada eg har papirer på aromamassør og cellulittbehandler 😀
      Du hadde på deg bunad,men bare stakken for det var så varmt og vi ski lage en fest,men du ville aldri være i ro -eg løp etter deg og masserte litt så sku du begynne med noe annet og vips der sku eg massere deg på armen mens du sto og det avr helt hysterisk hele greien.
      Tror på et tidspunkt fikk eg hår i ansiktet mens eg sov og drømte for eg eg drømte eg fikk det svære rapunzelhåret. Og eg fyr kom med 12 valper og eg løp og lette etter min ene som var så liten som en sånne leke rotte……og eg husket ikkje navnet på den så eg kunne ikkje rope……eg var megastresseet og dere sku sku flytte for det var så varm sol der du bodde……..og så måtte eg ta på meg bunadskjorten og der våknet eg HAHAHAHAHA var så mye greier eg kan ikkje skrive alt,men måtte få med det som handlet om deg likssom 😀
      ha en super dag 😀
      <3

    5. Må man betale toll når man bestiller fra dw?:) så de sendte klokkene fra Sverige, men selve siden ser jo norsk ut. Så ble litt usikker! Tenkte å bestille en i julegave til kjæresten og da er det greit å vite om det blir noen ekstra kostnader, hihi

    6. Når du er på Island må du smake på pølsene som de selger i en liten bod rett ved sentrum der! Sinnsykt gode! Husker ikke hva de heter,men kommer sikkert opp om du googler pølser og Island sammen :p

    7. Åhh, gleder meg til å lese blogg om island! Hvor kjøpte du det kartet ? Det var jo helt genialt! 🙂

    8. cuskima: Hahahaha! Ååå, der fikk jeg meg dagens latter. 😀 Takk for at du deler disse fantastiske drømmene med meg. Hva er det egentlig som foregår i hodet ditt før du sovner om kveldene? :’D Ler meg ihjeel!

    9. Elisabeth: Og jeg gleder meg til å blogge fra Island 😀 Jeg fikk det nye kameraet i dag, så nå blir det knallbilder fremover :’D Kartet kjøpte jeg på Norli for 250kr 🙂 Ikke sant? Jeg falt pladask for det <3

    10. Aina: Ja, det tror jeg! Jeg har aldri måttet tolle for noe, men jeg har fått klokkene sponset hver gang. Jeg tror man vanligvis må betale toll fra utenlandske nettsider. <3

    11. hahaha ja nei den som vet -er så mye greier som svirrer rundt,men eg våkner jo ganske sliten etter alle disse rare drømmene. Denne avr jo relativt spør da….bunad faktisk???? eg må ha vært varm hahaha og det kule digre huset dere bodde i som du sku flytte fra…..var jo uendelig med rom der og fjakksti mennesker…..og alle disse valpene, en rase eg aldri har sett før…så jo supermerkelig ut…hahha og du da…løper rundt og rekker ut armen for at eg skal massere deg HAHAHAHAHAHA
      Liker forresten det kartet..planlegger å kjøpe et slikt til pappa og samboeren -de resier jo everywhere…..og han har studert i utlandet som yngre…og vært massse steder bla Russland, Malta, Wien der han bodde….og ja.Egypt , Tyrkia og ja mange av de vanlige ….USA, UK, Ireland, Skottland nesten hele Europa mm
      ha en smashings dag!
      <3

    12. Hei! Var faktisk selv på Island i September og koste meg såå! Anbefaler IKKE å ta ut for mye penger i minibank. Vet at ved å betale med kort følger det et lite ekstra gebyr, men kursen på Island er så ekstrem at du ender opp med et tonn av småmynter! Vil også absolutt anbefale den blå lagune, utrolig fint der – og veldig romantisk. En rundtur hvor du får se både gullfoss og geysirene er også å anbefale, men dette tar ganske mange timer, vil tippe rundt 4-5. Island er jo kjent for sine fine strikkeplagg, men disse er ganske dyre og strikket av ganske grov ull (jeg synes de klødde). Den positive siden er at de er veldig varmen og fine. Håper dere får en fantastisk tur, misunner dere helikopterturen og nordlyset! Klem <3

    13. Skjenner misunnelsen strømmer inn siden du skal til Island. Har selv vært der to ganger før, men har så lyst å dra tilbake igjen!
      Tur nummer 2 til Island vil jeg alltid huske. Jeg, lillebror og foreldrene tok med oss bilen, kjørte til Danmark og tok en båt som tok oss videre til Island (hadde også en 3 netters opphold på Færøyene, anbefales!). Vi landet på østkysten og hadde den nydeligste roadtrippen rundt hele øya. Vi fikk se så mye fint landskap, og var så kult å kunne gå på gamle kratere, stå ved kanten av isbreer, plukke opp lavasteiner fra bakke. Kjøpte faktisk en boks med aske fra utbruddet i 2011! Blue Lagoon var seff et must. Kommer til å føle deg fantastisk etter det besøket!
      Gullfoss og Tingvellir er kjente turiststeder å sjekke ut!

    14. Jeg anbefaller SushiSamba og Grillmarkaðurinn (grillmarket) eller Fish company hvis dere skal ut og spise 🙂 og så mange andre ting hehe 🙂 Er fra Island sa hvis du har noen spörsmal sa ma du gjerne spörre 🙂

    15. Hei!
      Ser det er forskjellig størrelse på klokkene. 32 mm, 34 mm og 36 mm…
      Hvilken størrelse har du bestilt dem i?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg