Marthe søker hest på fôr!

Hei og god formiddag alle sammen! Jeg blir bare nødt til å starte denne onsdagen med å legge inn en liten søknad til alle hesteeiere der ute. Jeg har tenkt på dette i hele høst, så nå er det på tide å få fingeren ut. Bestis og jeg har pratet om det lenge, men det var først i går kveld vi virkelig bestemte vi oss for å ta opp ridningen som hobby igjen! Vi har allerede endevendt finn.no for fòrvert-annonser, men det må da være noen hesteeiere blant mine 10 000 lesere også? Som tilfeldigvis holder til i Kristiansandsområdet? Ah, jeg krysser fingrene!

Kristinemor og jeg søker to snille hester som vi èn gang i uken kan få låne til litt ridning! Vi tar oss selvsagt av alt arbeid som følger med en dag i stallen og betaler gjerne en månedlig sum som takk for lånet. Vi er vanvittig glad i å ri på tur begge to, og savner så inderlig bare det å tilbringe litt kvalitetstid i stallen! Det begynner å nærme seg hele syv år siden jeg selv hadde tre hester, men etter å ha ridd siden jeg var fem år tror jeg alltid jeg vil kunne kalle meg trygg på hesteryggen. Jo varmere og livligere hestene er, jo bedre trives jeg både på tur og bane, men de må selvfølgelig være både trafikksikre og trygge <3

Har du eller kjenner du noen i Kristiansandsområdet som har to fine hester til låns 1 gang i uken? Ta gjerne kontakt på [email protected]. -Så kommer bestis og jeg og prøverir når som helst <3

10 kommentarer
    1. Åå, hadde dere bodd nært meg skulle dere med glede fått lånt mine gamper! Lykke til med letingen, de som får dere som forryttere er heldige:D

    2. Sjekk ut diverse grupper på facebook, her jeg bor (østfold) er det hvertfall en gruppe som heter “Hestepasser/forrytter søkes”. Kanskje du kan finne noe liknende.

    3. Jeg synes det er såå trivelig at du er hestejente 😀 legger sjelden igjen kommentarer på blogger, men jeg må bare få sagt at jeg håper den framtidige fôrhesten får et ukentlig blogginnlegg når den tid kommer! Tror det er flere som hadde syntes det var koselig 🙂 har selv to hester, men holder desverre til i Akershus så å er et stykke unna deg, hehe 🙂

    4. Så koselig at dere søker fôrhester! Jeg er selv hestejente og håper absolutt på blogginnlegg fra stalldagene deres:)

    5. Kjenner igjen det samme savnet du har, sitter med det samme! En gang hestejente, alltid hestejente, eller hva? Masse lykke til, håper dere får tak i to hester!

    6. Hei! Om du fortsatt ikke har fått forhest trenger jeg forrytter til en fullblodsblanding på 8år, hun står ved bjørndalssletta! Flere hester på stallen som ikke blir så mye brukt og kanskje trenger forrytter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg