Happy times at Duo Frisør!

Sponset behandling

Sjekk det håret! Ååå, nå er jeg greit lykkelig. Klokken halv ti i dag tidlig satte jeg meg i stolen på Duo frisørsalong og forklarte Marianne at jeg ville ha håret mitt tre nyanser mørkere. Rett og slett fordi jeg for et par uker siden klikket hjem et clip on extentionsett i en alt for mørk farge. Heh! Marianne satte seg ivrig på saken, og tre timer, èn kopp fruktte, og ti fine samtaler senere var jeg på vei ut dørene igjen som nyfarget brunette. <3

Ble det ikke fint? De lysere stripene er erstattet med en ren, fin brunfarge i merket Joico, mens etterveksten er blitt farget i en enda mørkere farge for å gi helheten på håret litt dybde. Stylingtime til årets første julebord fikk jeg også booket meg, så 27 november får Marianne jobben som hårkrøller igjen. Hihi, extentionsettet jeg har i er bare et clip on sett, så det kan tas av når som helst. Jeg vil bare ha det til spesielle anledninger eller dager hvor jeg får lyst til å pynte meg litt ekstra. Festkjolen blir liksom alltid litt penere med lange lokker til.

Bildene er kanskje litt mørke, men jeg skal vise frem det fine håret bedre i morgen! Bildene er allerede knipset, men i kveld tenkte jeg å legge fra meg pcen og dra på besøk til bestis. Kristinemor har nemlig invitert meg over på girlsnight i det nye huset. Ah, først Mariannebesøk og så Kristinebesøk.. Det er hva jeg kaller luksustirsdag!

Altså, jeg har verdens skjønneste frisør. Flinkere får du ikke. Ferdig snakket <3
Ønsker du å bestille time hos DUO frisør kan du ringe 38097201 eller booke på nett HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg