Cheer up, it’s pajama monday!

Ah, for en DEILIG mandag! Daniel og jeg har tuslet rundt i kosetøy hele formiddagen, jobbet fra hver vår kant og smugspist på gårsdagens bakverk. Ser ikke disse kanelsnurrende gode ut? Jeg fikk en plutselig bakeåpenbaring klokken syv i går kveld og bare måtte sette i gang. Det var selvsagt alt for mørkt til å få knipset noe bloggbilder på dette tidspunkt, men neste gang jeg slår på stortromma lover jeg å dele oppskriften med dere også <3

Timene flyr som vanlig av sted, men man får jammen gjort litt i kosedressen også! Det er ikke bare kanelsnurr-spising det går i denne mandagen. D og jeg kom akkurat hjem fra ukens første økt! En KLISSvåt løpetur til Hamresanden i stormen. Aldri hatt så mye mascara i øynene, men fy så deilig det var. Å løpe i pøsregn er faktisk noe av det beste, og den følelsen etterpå når man er nydusjet og tilbake i kosedressen igjen.. U-beskrivelig.

Klokken nærmer seg allerede kveld, og det er jeg så glad for! Alt på min to do liste er nemlig allerede krysset av, så nå gjenstår det bare å forberede mexicansk suppe til middag. Tacosuppe med nachos, ost, kjøttdeig og rømme blir sikkert ikke feil til kveldens episode 71 grader nord. Mandagskveldene altså <3

Flere som fikk lyst til på kanelsnurrer med melk?
Den kombinasjonen der er slett ikke dum <3

31 kommentarer
    1. Jeg er helt enig i det med å løpe i regn også dusje etterpå og hoppe i kosedressen, det er helt fantastisk!:’) Mens jeg satt på skolen i dag så jeg bildet av kanelbollen på snapchat, og da fikk utrolig lyst på det, så det må jeg bare bake en dag:) ha en flott tv-kveld, jeg skal også tilbringe kvelden foran tv-en:)

    2. Ååh, de kanelbollene så kjempegode ut! Må si jeg fikk lyst på både kanelboller og tacosuppe nå, haha! Håper du får en super kveld, Marthe <3

    3. Hei Marthe! OMG – at du i det hele tatt klarte å spare noen av disse til i dag er jo heeeeeelt utrolig! Det hadde ALDRI i verden jeg klart foråsidetsånn 😛 HAHA!
      Også så utrolig fancy fletta de ble, cred! (liker at du faktisk youtuba det – søt ass 😀 ).
      Virker som mandagen din har vært fin og avslappende, til tross for joggeturen, men er jo deilig det og da 🙂 Kos deg resten av kvelden. Klem<3

    4. åå, mandag trenger slett ikke være en dårlig dag! handler om å gjøre det beste utav det<3 kos dere ikveld, fine

    5. Haha. Må le av Heidi sin kommentar…. du veit at reklamen på bloggen endrast av kva folk søker etter på nettet…så om du søker på f.eks. sexleiketøy….så vil reklamen vise akkurat d for deg… mens nokon som søker på kle vil sjå det;)

    6. Ååå hørtes herlig ut, dt er godt å få unnagjort en joggetur 🙂
      Flotte bilder og ser ut som du har kost dæ!
      De kanelsnurrene så døds gode ut, flinke deg!
      Ha en herlig mandags kveld 😉 skjønne Marthe

    7. kanelsnurrere er magisk,men eg vil ha dem mad var kakao eller te..eg drikker ikkje melk for eg tåler det ikkje 🙂
      eg har holdt på med walk in closet og………eg er syk med helvetesild….så er en litt såder mandag. MEN nydusjet, skiftete på sengen og snart klar for seng for eg har bare slappet av siden kl 22 enda eg er syk…
      ha en vakker tirsdag <3

    8. Så flink du er!! Kanelsnurrene så veldig gode ut, så jeg lurte på om du kunne lage et innlegg der du legger ut oppskriften og eventuelt hvordan du lager de? Ha en fantastisk tirsdag Marthe <3

    9. Hei Marthe 🙂
      Jeg lurte på om du har noen tips til noen gode sportsbher? Sliter selv med å finne noen som er passer i størrelsen og som har godt hold til når man skal løpe osv.

    10. Jeg får sånne innfall selv… Plutselig MÅ jeg bake. Så i går lagde jeg skillingsboller, og de var rett og slett veldig gode! Naaam. Kost meg med boller i dag også, gitt! Har du lyst, har du lov 😀

    11. De kanelsnurrene så fantastisk gode ut! 🙂
      Kan ikke du skrive et innlegg der du viser steg for steg hvordan man lager kanelsnurrene? 🙂 Får aldri til den knuten jeg 🙁

    12. Anonym: Jeg kjøpte bare en ferdig pose Toro Mexicansk tomatsuppe, hadde i litt tacokjøttdeig, mais, nachoschips og revet ost. Så toppet jeg med litt rømme og serverte brød til. Mmm!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg