Sparkle up for the party season

Inneholder affiliateslenker

God søndagskveld <3 Her sitter jeg og stresser over at jeg enda ikke har funnet årets julebordskjoler. Jeg.Er.Så.Ubesluttsom! Den MÅ ha lange armer, den kan IKKE ha kløft, skal den være lang så må den ha splitt og skal den være kort så må den være superduper classy. Er det rart jeg ikke finner ut av det? *Sukk* Nok en gang har jeg endevendt Nellys festkjole-kolleksjon og plukket ut mine glitrende favoritter til dere! Jeg forelsket meg fullstendig i Nr.4 og Nr.5, men begge har kløft og med mine meloner kan jeg banne på at det bare blir vulgært. Haha, jeg får bare jakte videre, for innen den kommende uken er omme MÅ jeg ha bestemt meg.


1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER

Håper dere og finner dere en fin kjole til årets julebord!
Kanskje dere har noen andre, fine nettbutikker å tipse om?

12 kommentarer
    1. Hei Marthe! Å finne seg en fin kjole blant disse er jo ikke vanskelig – liker alle 🙂 Glitter og glam er så jul og nyttår altså! Fint 🙂 Jeg elsker ryggen på kjolen nr.11, så tror den må bestilles + et par til 😛 Haha! Håper søndagenskvelden din er fin, ser sånn ut på snap iallefall 🙂 Ta å send over et par kanelboller er du snill 😉 Klem<3

    2. Åååh, Marthe eg elska desse innlegga dine! Slite me å finna kjole til julebord sjølv og.. E litt av eit slit 😛 men du kan gjerne laga fleire slike innlegg før dei e veldig inspirerande!

    3. Heisann!
      Nå er det ikke meningen å reklamere her, kun tipse! Vil bare fortelle deg at jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, dersom det kunne være interessant for nettopp deg 😀 Ellers vil jeg ønske deg en fantastisk fin søndag videre, og håper du har hatt ei strålende helg!
      Klem!

    4. Ååh, det er alltid like vanskelig å finne den perfekte kjolen, haha! Ha en god søndagskveld videre! 🙂

    5. Hei 🙂 utrolig mange fine kjoler, sliter alltid med å velge ut kjoler selv i jula 😅 Men jeg har egentlig et lite spørsmål til deg! Jeg ser at flere av kjolene har enten åpen rygg eller rett og slett tynnestropper/stroppeløs.. Og jeg har ganske store pupper selv, så jeg lurer på hva bruker du under slike kjoler for at det skal se fint ut? På de fleste av mine bher er stroppene såpass brede/tjukke at det ikke blir noe fint under slike kjoler med tynne stropper.. Håper du kan hjelpe meg litt her, hihi ☺️
      Ønsker deg ellers en super uke i morgen og må si at jeg er veldig glad i bloggen din ☺️

    6. Ja dette er jaggu et prosjekt.. Har selv klikket hjem ganske mange flere enn jeg burde idag, så satser på mange juleselskaper og fester! Det er jo så gøy å dulle seg opp med nye kjoler i jula, selv om jeg har mange fra før, hihi. Uansett, klarer du ikke å bestemme deg, så kjøp flere! Det funker for alt utenom lommeboka :-0 ha en fin ny uke, Marthe <3

    7. Alle kjolene er veldig fine, men jeg er enig med deg, Marthe! Det er veldig vanskelig å bestemme seg.

    8. Jeg hadde akkurat det samme problemet, og letet nettet opp og ned. Men jeg fant ingen som passet. Hadde akkurat de samme kriteriene som du har. Valget falt tilslutt på en sort, langermet kjole med åpen rygg, som ble den beste løsningen jeg kunne finne.
      Håper du finner den perfekte kjolen, Marthe <3 og lykke til videre med letingen.

    9. Kjole nr 11 er helt nydelig. Kjøpte den for noen uker siden, den er bare helt nydelig på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg