Mitt livs første kanovors!

Åh, SÅ gøy er det lenge siden jeg har hatt det! Jeg har akkurat kommet hjem fra en tre timers kano-opplevelse heelt utenom de vanlige! Ikke at det blir så mange av de vanlige heller, men poenget er at jeg har kost meg GLUGG. Jeg trodde jeg skulle på en bedagelig kanotur med Andrea og Sondre rundt Hamresanden, men bestis hadde andre planer! Etter ti padletak ble hun tørst og dro frem partyradioen og en diger flaske Vodka som hun helte i oss alle tre. Hehe, jeg ville le meg ihjel. Det var den spreke ungdommen på kanotur <3

Solen går jo vanvittig fort ned om dagen, men de to timene vi fikk på havet før mørket la seg var alvorlig talt så magiske at jeg har skrevet “kano” opp på ønskelisten til jul. Vannet var blikkstille og stemningen var bare helt ubeskrivelig bra. “Jeg føler jeg er på elvesafari i et eller annet magisk land”! satte jeg og hylte av glede mens Sondre og Andrea padlet i vei. “Jeg mangler bare en hval her nå, så er jeg på mitt lykkeligste!” Hehehe, dere tar kanskje poenget. Det har vært en meget vellykket ettermiddag med fine folk og en hau av bildeknipsing.

En smakebit på lørdagen min får dere derfor i et aldri så lite bildedryss! Klokken er jo ikke mer enn seks, så nå hadde jeg tenkt til å bruke resten av kvelden på å lage taco til meg selv og kose meg med Skal vi Danse (Daniel er reist på jakt), men Andrea hadde også lyst på middag, så hvert øyeblikk får jeg bestis på besøk! *Hurra*

Hvordan er helgen deres så langt? Flere som skal heie på Adele i kveld?
Anorakk, tights og egentlig alt jeg har på meg er fra www.twentyfoursport.no

9 kommentarer
    1. Jaaaa, jeg heier også på Adelen:) håper du får en super kveld, og du får kose deg:) Klem<3

    2. Martine: Tusen takk! Så hyggelig 😀 Nei, jeg har ikke fått det nye kamera enda, men det var veldig fint lys utendørs i dag 🙂 Ha en super kveld videre du og Martine!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg