Friday night is girls night!

Alle først! Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen under forrige bloggpost! Det var så hyggelig å komme hjem til SÅ mange tips rundt nye dokumentarer jeg bør se! Ah, elsker at jeg kan spørre dere om hva som helst og alltid få svar, hjelp, og tips til nye idèer. <3 Dere er fantastiske, men det vet dere vel.

Ellers har jeg som bildene kanskje allerede avslører, vært ute og spist med bestis denne fredagskvelden! Vi hadde egentlig en dinnerdate i morgen kveld, men så gledet jeg meg sånn at jeg allerede i dag tidlig måtte be om å fremskynde det til i dag. Hihi, Jaxx ble stedet, og på menyen sto det både tacoskjell, salater og tapaslignende pølser med all slags fancy tilbehør til. Fy som vi har kost oss. Bare se på den deilige maten!

Tortillalefser med røkt popcorn!? Visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg fikk dette servert, men jammen ble det favoritten av dem alle. Vel, favoritten under desserten. Det er vel ingenting som slår varm brownie med kokosis og karamellsaus? Jeg ble så mett at jeg hadde lyst til å kaste opp, men i stedet dro jeg hjem og snurret norske talentertil enda litt mer is. Åh, det er fredagskvelden sin det! Norske talenter og Senkveld.. <3

Ååå <3 Fine bestis! Jeg er så heldig.
Håper fredagen deres har vært like bra!

5 kommentarer
    1. Flotte bildet, ser ut som dere koste dere og dt er bra 🙂
      Så veldig godt ut ^^ ha en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg