The very first cup of christmas

Sponset te

Ser man det! Da har jeg funnet frem julekoppen og fylt den med litt te! Eller ikke litt heller egentlig… Jeg fikk jo et helt årsforbruk av Kusmi te levert på døren i går kveld! He-rre-gud så glad <3 Denne rosa “Sweet love” varianten har lenge vært en favoritt, og nå har jeg fått en hel HAU av nye tesmaker å teste ut! Kanskje jeg må ta med meg et lite lass til Stavanger så bestemor og jeg kan smake på det sammen. Hihi, vi får ta det i desember! <3

En liten førjulshilsen fulgte også med i pakken <3 Åå juuul, velkommen skal du være!

Julekrusene mine er forresten fra Lexington! Er de ikke søte? Jeg fikk dem av hu besta, og diamantskjeen på øverste bilde kjøpte jeg på Åhlens tidligere denne uken. De kostet rundt 40 kroner og fantes i gull og rosègull også. <3 Nå skal jeg fylle badekaret og nyte nok en kopp med te! Jeg kan faktisk ikke tenke meg en bedre måte å tilbringe denne litt dystre torsdagen på. Måtte solen være tilbake i morgen, for fredager fortjener finvær. <3

Drink tea, read books, and have a cosy november <3

15 kommentarer
    1. Elsker bloggen din så mye, leser den flere ganger hver dag:)) MEN kan du plis skive é istedenfor è, som for eksempel i café eller rosé<3<3

    2. åhh! elsker de te teen. må bestille meg flere jeg også. tenkte egentlig bare å si at eg elsker og lese bloggen din1 spesielt når det næremer seg jul! min favoritt årstid. håper du får en finfin kveld.

    3. Får litt sommerfugler i magen når jeg tenker på jul og alt det deilige det bringer med seg. Det går fort frem til desember!
      Kos deg med teen 😉

    4. Så fine bilder, Marthe:) har det nye kameraet ditt kommet enda? Eller har du allerede fått det?:’) Kusmi Tea har jeg aldri hørt om før, men det må definitivt prøves en gang:) ha en flott kveld videre:) Klem<3

    5. Sa ikke du at du hadde kjøpt nytt kamera? Kan ikke se så stor forskjell issåfall på kvaliteten. Eller så kan det hende at du bruker alt for høy ISO, skru den ned, så slipper du å få så kornete bilder..

    6. Hannah: Jeg har ikke fått det i hus enda Hannah. Hehe, jeg har ISO på 400 i så dårlig lys. Skrur jeg ned ISO på kamera jeg bruker nå så blir ikke bildene brukbare.

    7. Hei Marthe! Kunne du laget et innlegg om tips til kalendergaver til kjæreste? Et slik innlegg passer jo fint nå som adventstiden er rett rundt hjørnet 🙂
      Ha en fin helg, fine du <3

    8. Åå så fine bilder og du e heldig som vanhellig , Hehe ^^
      Kan du lage innlegg om hva man kan kjøpe te gutter til jul? Dt er så vanskelig :/ og du er så flink te ALT 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg