Brekkie date with my faves

Se hvem jeg har fått på frokostbesøk denne tirsdagen! Det var så lenge siden jeg hadde sett Kristinemor at jeg ba henne på frokostbesøk denne formiddagen. -Og bestis er sjeldent vanskelig å be! Klokken 10.00 sto hun utenfor, klar for en forfriskende morgentur i tåka, med sine to herlige hundevesner. For en knallstart på dagen!

Best brekkie there is… <3

Bringebæryoughurt med bær og musli sto på frokostmenyen i dag.. Vel, og berlinerboller, rekebaguetter, og sjokomelk da. Kristine og jeg spiser jo som gravide når vi kommer sammen <3 Hjemmesnekret hvitløksbrød har jeg forøvrig også trikset og knipset denne formiddagen, så mer av det fancy prosjektet skal dere få senere!

Helt.Vanvittig.Digg, så det tipset må dere få med dere <3 Har dere en fin tirsdag? Kanskje en litt mer produktiv enn min? Heldigvis har jeg hele kvelden til å ta igjen for de late morgentimene. Jeg skal straks ut på en halvtimes løpetur, og så skal jeg sitte klistret foran pcskjermen og bare kose meg med bloggingen helt til leggetid <3

Åh, denne valpen… Sjarmerer meg i senk hver gang <3

7 kommentarer
    1. Ååå hørtes helt vidunderlig ut og den frokosten så deilig og god ut 🙂 flotte bilder av ei flott dame som dæ 🙂 ha en god joggetur og kos dæ videre i kveld 🙂

    2. Nam, høres ut som en deilig frokost. Jeg har tilbringt seks timer på skolen i dag, deretter litt hjemmearbeid og så nå har jeg nettopp laget eplekake, som jeg skal nyte sammen med familien min! Nam!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg