Marthe tester – Adams matkasse!

Annonse

Jeg er så fornøyd med matkassen jeg har testet ut denne uken at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne.. Mandag klokken seks sto leverandøren på døren med både mat for hele uken, oppskriftshefte med steg for steg, og en fruktkasse full av epler, pærer, melon, druer, appelsin og ja, you name it. Det fine med å bo i blokk er at man alltid treffer på noen hyggelige, eldre damer i gangene, og da jeg kom bærene på to digre esker fra Adams matkasse opp til fjerde etasje, fikk jeg mer enn ett misunnelig blikk. Hihi! “Åja.. Du er en av de heldige du”, sa ei av dem og kastet et lengselsfullt blikk på kassene mine. “Ja!”, sa jeg med et glis som nesten gikk rundt.



Kassene ble åpnet *rettelse* revet opp umiddelbart, og inni skjulte det seg en hel hau av deilige råvarer. Magert kjøtt, en kyllingfilet med ikke så mye som en hvit stripe på, fancy innpakninger, og ordentlig ferske grønnsaker. Det rett og slett lyste kvalitet av hvert eneste produkt jeg tok tak i. Hoho, Daniel og jeg koste oss sånn under denne seansen at vi konkludere med at “ukens handel” var blitt akkurat som julaften.

Jeg var veldig i tvil om hvilken kasse jeg skulle gå for da jeg syntes alle menyene så fristende ut på hjemmesiden, men valget falt likevel til slutt på “sunn og lett”. Den beslutningen har jeg ikke angret et sekund på! Herregud så mye god mat vi har spist denne uken. Jeg har hatt lyr i tomatsaus for første gang i mitt liv, wok med flatbiff og noen fullkornsnudler som smakte helt himmelsk, pai med kalkun, tidenes kyllingpaella og en frisk og lett laksesalat. Vanskelighetsnivå på hver enkelt rett står også i oppskirfthefte så du kan velge de raske rettene på dager du har dårligere tid og spare de litt mer avanserte (som pai med kalkun) til helgen foreksempel. Nei, som dere kanskje skjønte allerede i innledningen så elsker jeg alt med dette konseptet. To tomler opp for Adam!

Du har hele fem matkasser å velge mellom + denne fruktkassen til 149kr, så her bør det være noe for alle og enhver. Du kan klikke hjem 5 middager eller du kan klikke hjem 3 middager, og du kan få ingredienser for 2 personer eller for 4 personer. Hvordan de neste menyene vil komme til å se ut ser du også på nettsiden HER. Det er heller ingen bindingstid, og du kan bytte matkasse eller pause abonnementet akkurat så mye du vil.

Ser det ikke fantastisk GODT ut?! Denne laksesalaten koste jeg meg med nettopp <3
Les alt om Adams matkasse, priser, og hvordan det fungerer på nettsiden deres HER

12 kommentarer
    1. Jeg pakker sunn og lett-kassen for Adam! Er lett å bli sulten på jobb når man henger over mat i 9-12 timer😉😉 kos deg masse❤️☺️

    2. ingridengevik: Å det må bare masse masse prøving og feiling til. Jeg tok sikkert 700 bilder til dette blogginnlegget da det har vært en veldig mørk uke med dårlig vær og lys hele tiden. -Men prøv og feil, ta masse bilder og prøv deg litt frem med instillingene på kamera ditt. Selv har jeg akkurat investert i et mye bedre kamera også, så om et par uker regner jeg med at jeg aldri mer behøver å bekymre meg for kornete bilder! 🙂

    3. ååh må bare få sagt at jeg virkelig digger bloggen din! jeg vet at livet dit helt sikkert ikke er helt perfekt, men det er iallefall bloggen din! elsker å ta et avbrekk å lese bloggen din, er som ro i sjela for meg, haha! den er så ryddig, classy, ordentelig og inspirerende <3 perfekt balanse mellom mote, trening, mat og litt humor her og der, stå på videre, Marthe!! 😀
      klem Julie

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg