Detox shots for your heart

Har dere sett så nusselig? Jeg var egentlig bare på utkikk etter noen nye, enkle shotglass til morgenen i dag, men da jeg fikk øye på disse miniflaskene på Upstairs for 15 kroner stykk, kunne jeg ikke dy meg. Nå kan jeg lage meg vitaminshots for et døgn, oppbevare dem i kjøleskapet eller ta dem med meg i lunchpakken! Haha, noe så herlig <3 Jammen smaker disse fargerike vitaminbombene godt også! Kombinasjonen av den søte rødbeten, den syrlige sitronen, og den sterke ingefæren, gjør det hele både sunt og drikkbart! Slett ikke verst, Borge <3

Du trenger: 1. En gulrot 2. 1 rødbet 3. 1/2 sitron 4. 1cm ingefær 5. 2 små epler
Slik gjør du: Skrell sitronen, del rødbet og epler i mindre biter, og kjør alt i en juicemaskin! 

5 grunner til å elske rødbeter…
♥ Grønnsaken inneholder en hau av antioksidanter. -Gull for immunforsvaret!
♥ I tillegg er rødbeter rik på både jern og folsyre. Næringsstoffer som spesielt vi jenter ofte har for lite av.
♥ Forskning har indikert at rødbeter kan gi økt prestasjon under kondisjonstreningen vår! 
♥ Fibrene i rødbetene er med på å øke det gode kolestrolet og redusere risikoen for hjerte og karsykdommer.
♥ Og best av alt: Røbeter smaker godt både på brødskiva, middagstallerkenen og i juiceglasset <3

Håper dere vil teste ut disse selv <3 En sprek kveld må dere ha videre uansett!
Nå skal jeg i gang med dagens middag! Kyllingwok står på onsdagsmenyen.

14 kommentarer
    1. Herlifred å skjønne flasker, utrolig godt ut det så, alle bildene du lager av mat og drikker frister sånn 😉 Bildene er så fine og de fenger så bra, kos dæ med middag 🙂 skjønner du kjøpte de flaskene ^^

    2. så lurt eg ble…..trodde det var noe godt med blåbær——røbeter……no way 😛 sunt eller ei….heldigvis skal eg ikkje kondisjonstrene:D
      supernusselige flasker:D

    3. Åse: Å <3 Tusen takk for det Åse. Hyggelig å høre at du synes bildene mine er fine. Du er så flink til å legge igjen gode ord her på bloggen. 🙂 Det setter jeg stor pris på!

    4. Venter så spent på kle skap innlegget… <3
      begynner du å bli klar ?
      VI MÅ få se hlst garderoben vettu 🙂

    5. Hei Marthe! Elsker bloggen din, det er så og si alltid høydepunktet av dagen min å klikke meg inn her å lese <3 Håper du er så grei å kommer med et gave-tips innlegg til kjæresten! Aner ikke hva jeg skal kjøpe til han i julegave...

    6. Creds til deg for superfine OG fristende bilder! Dette ser ut som en morsom blanding! Tror du det går an å lage smoothie i stedet for juice?

    7. Åå, rødbeter spiste jeg faktisk sånn som de er i barndommen. Tror kanskje jeg må kjøpe noen, og se om jeg fortsatt synes det er godt, haha! Takk for god oppskrift, som alltid! Håper du har en strålende dag, fine deg <3

    8. Det ser hvertfall godt ut, så dette må jeg spise! Faktisk har jeg aldri smakt det, så dette blir første gang! Gleder meg!<3

    9. Åååh nå tok du meg rett tilbake til årets sommerferie! Jeg og kjæresten bodde på Kempinski Hotel Bahia i Marbella og de serverte sånne små flasker med forskjellige juiceshots hver morgen til frokost! 😀 helt nydelig! Nå fikk jeg lyst på både juiceshots og sommerferie! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg