Got myself a cosy present

For en herlig onsdag <3 Etter en bedre frokost og noen timer med hjemmekontor, dro jeg inn til byen for å handle litt ingredienser til dagens bloggprosjekt! Dere har vel fått en sniktitt på snapchat allerede, men tidenes oppskrift på vitaminshots kommer altså i en bloggpost senere i kveld. Hihi, vi snakker ordentlige detox shots, så disse må dere få med dere <3 Ellers så har hun ordnet seg nytt kamerautstyr i dag! *Hurrarop til andre siden av kloden*. Jeg skal bli Canon jente! Canon EOS 6D for å være presis, med to supre objektiver til. Himmel og hav som jeg gleder meg! Jeg aner ikke når jeg får det, men det kommer nå en gang før Islandsturen vår tenker jeg <3  

Et par tøfler måtte også få bli med hjem… Det er dette som skjer når jeg drar til byen for å handle bloggingrediensene. Jaja, jeg følte jeg fortjente dem da jeg kom hjem og skjønte at jeg hadde låst meg ute fra leiligheten. Vi bor i blokk, så uten nøkkel må jeg ringe på x antall ringeklokker i håp om å få noen til å åpne for meg, og dette syntes jeg var så pinlig at jeg i stedet valgte å ta bussen til gamle-leiligheten og vente på at Daniel skulle komme og hente meg etter jobb.. Marthe i et nøtteskall! Pyttsann, jeg kom meg hjem og inn til slutt <3

De deilige tøflene kjøpte jeg på Bianco, og de Er.Så.Varme! Jeg måtte ta dem av etter ti minutt da jeg følte føttene mine brant opp. Vet ikke om det er en bra eller dårlig ting? Jeg får tenke litt på det.. Det var ihvertfall min formiddag kortere oppsummert! Nå skal jeg bare hive meg på neste bloggpost med en eneste gang jeg, så dere får muligheten til å stikke på butikken og lage vitaminshotsene mine allerede til kvelds <3 Bare å glede seg!

Hvordan har dere det denne lille-lørdagen? <3

11 kommentarer
    1. Så fine tøflene var:) Haha, måtte le litt på slutten der, det med leiligheten:) jeg hadde nok gjort akkurat det samme:) ha en flott kveld:) klem:)

    2. Hedda Kalfoss: Hehe! Tusen takk Hedda <3 Glad du likte dem. Syntes det var noe sjarmerende med dem i tillegg til at de var supergode :') En flott kveld videre må du og ha! Klem

    3. Åå de tøflene så kjempe gode ut, alltid greit å ha tøfler nå som dt blir kaldere 🙂 du fortjener å kjøpe de, Hehe ^^ alltid gøy å handle noe, man finner alltid noe når man ikke skal shoppe, Hehe 🙂
      Flotte bilder av dæ. Vært en grei dag ^^
      Ha en fortsatt fin dag selv om du glemmer nøkkel, skal ikke være enkelt 🙂 🙂

    4. Er kameraet sponset siden det tar så lang tid å få? Jeg pleier alltid å få med meg kamera med en gang jeg handler det i butikken ser du.

    5. Åååh de tøflene så jo bare så deilige ut! Så digg med nytt kamerautstyr også da 🙂 Gleder meg til og se nye enda finere bilder fra deg!! Håper du har hatt en veldig fin onsdagskveld,og ønsker deg en fantastisk fin torsdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg