Make time for your girls!


Er det innafor å kalle det for syforening når vi ikke så mye som tar i en nål eller trå? Åjada. Som jeg nevnte for et par måneder siden så har den fine venninnegjengen bestemt seg for å ha en “syforeningskveld” i måneden, hvor en av oss steller i stand med noe middag, snacks, litt spill eller andre morsomheter! I går var det min tur som vert, men ettersom mannen er mitt i eksamenslesningen, bestemte vi oss denne gang for at jeg skulle stelle i stand med litt tikkamasala-middag hos Annika i stedet. -Og det gikk jo superbra! Herregud som vi skravlet, hylte og lo. Vi hadde det så hyggelig med mat, skravling og brettspill at vi ikke klarte å skilles før nærmere midnatt <3 Slike kvelder anbefaler jeg dere alle å være flinke til og sette av tid til. Jo eldre man blir, jo mer hektisk blir hverdagen, men èn kveld i måneden klarer vi alle å sette av til å koble av med litt jentesnakk, latter og moro <3

Takk og lov for at jeg knipset denne kvelden, for i dag har jeg ikke rukket så mye som å tenke på bloggbilder! Jeg møtte damene som skulle vaske ut leiligheten min klokken 08.00 i dag tidlig, og siden har Daniel og jeg styrt med leiing av flyttebil for store møbler som kommoder, vaskemaskin og tørketrommel. Puh! Det var ikke bare bare å få en 100 kilos vaskemaskin ned trappene i hagen, og inn i flyttebilen, men vi fikk det til, og nå er faktisk leiligheten tom og klar til å overleveres! *Gledepåjord* Jeg må bare si takk for at dere har vært så tålmodige med meg i disse flyttedager. Nå gleder jeg meg en hau til å erstatte pakke og bæretimene med hjemmekontor igjen.

11 kommentarer
    1. Ser ut som dere hadde det veldig gøy i går! Skal i bursdag til bestis på fredag, så jeg håper det blir like gøy som det så ut på bildene dine! Ha en fin dag videre!<3

    2. Åå for noen herlig bilder, så utrolig koselig ut. godt å samle jente gjengen og skravle og ha det morsomt i sammen, viktig og være sosiale. så deilig ut å bare slappe av i daffe tøy for en gang skyld, så virkelig koselig ut, ha en fin kveld videre, digger bloggen din, leser den hver dag 😉 😉 <3 klem

    3. Lyst til å ta en tur innom bloggen min? jeg blogger om de to jentene som ble kidnappet av to maskerte menn 10 juni i 2014. De bodde hos meg og jeg skal nå i rettsak, så bloggen handler om dette nå. Men ellers bor jeg i fosterhjem, og lever ett liv med en narkoman mor og på landslaget i western riding så mye av fritiden går til trening.
      http://miriamsandvikk.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg