En gledens mandag!

Klærene er sponset

Ååå nå er jeg så sinnsykt fornøyd! Adams matkasse kom akkurat med første levering på døren vår, og nå sitter Daniel og jeg allerede og trykker i oss alt som befant seg i den deilige fruktkassen. Tidenes goodiebag fra Twentyfoursport.no har jeg også fått denne mandagen, og i denne digre pakken befant det seg både ullundertøy, bambussett, treningstights, treningsgenser, boblevest og ullgenser. Masse i favorittmerket mitt Daniel Franck!

Settet jeg har på meg på øverste og siste bilde er et Nesse bambussett fra Daniel Franck. H-E-E-E-L-T vanvittig mykt! Supertynt, silkemykt og så utrolig digg å ha på at jeg nekter å ta det av. Jeg skal på syforening med jentene så fort dere er oppdatert, og for å slippe å måtte skifte har jeg informert jentene om at kleskoden i kveld blir kosetøy. Heldigvis er det jeg som bestemmer ettersom det er min tur til å være vert, diske opp med middag, kake og snacks. Hihi! Har dere lyst til å klikke hjem samme sett med bambusundertøy så får dere nå 30% ved å oppgi rabattkoden MARTHE hos www.twentyfoursport.no! Dere finner settet i både blått og rosa HER.

Det er sjeldent jeg blir så glad som når leveransen fra Twentyfoursport kommer. Kvaliteten på disse klærene er bare så bra! Mine to nye ullgensre i Daniel Franck er også helt nydelige å gå i, for ikke å snakke om boblevesten. Den skal få bli med på joggetur i surt høstvær! Lover å vise bedre bilder av alt sammen på. Jeg kommer antagelig til å bo i disse klærene de neste seks månedene, så det bør ikke bli veldig problematisk <3



Aldri sett så skjønn ullgenser i mitt liv.. <3 Den fås kjøpt HER

18 kommentarer
    1. Hei Marthe! Åååååh, du er så INSANE heldig ass 😀 Jeg er grisemisunnelig! Så utrolig mye fint! Si ifra hvis noe ikke passer eller falt i smak – haha! Klem<3

    2. Ååå det så herlig ut med nytt ull tøy, dt nærmere seg kaldere tid og da er det godt å ha noe varmt på seg! 🙂
      Herlige farger , må si du er en heldig som får så mye fint ^^ du kler alt sammen og synt fine og freshe farger var dt au 🙂 da må du ha en fin mandag og kose deg masse med jentene og varmt tøy ^^

    3. Du er så skjønn! Like skjønn som genseren:) klærne var nydelige! Du er så heldig som får så mye fint:) håper du har en fin kveld med venninnene dine:)

    4. Hei, Marthe! Jeg skriver aldri kommentarer på blogger, men nå måtte jeg faktisk sette meg ned for å skrive til deg. Jeg blir SÅ GLAD av å klikke meg inn på bloggen din! Du er bare så jordnær, positiv og ekte at jeg ikke kan gjøre annet enn å smile. Du troner på bloggtoppen hos meg i hvert fall, med eller uten dårlig kamerautstyr, haha. Tenkte bare å fortelle deg det, for du fortjener å høre bare fine ord hver eneste dag. Keep up the good work 🙂
      Klem fra Maria

    5. Skjer med bloggingen din for tiden? 🙂 Synes den har tapt seg skikkelig. Noe spesielt som skjer i livet ditt?

    6. Amalie: Jeg har minste størrelse 🙂 Altså 36. Jeg er 1.62 og bruker vanligvis både 34 og 36 i klær så jeg vil si at settet er vanlig i størrelsen. Velg det du pleier å ha i normale klær du, så kommer det til å sitte perfekt på deg også! 🙂

    7. Ida Rygnestad: Hihi, ja jeg sitter bare og gliser. Bambussettet har jeg gått i de siste 24 timene. Haha! Nekter å ta det av <3 Det er så utrolig behagelig på! :')

    8. Maria: Hei Maria. Å herlighet, for en deilig tilbakemelding. Tusen takk for så gode ord! Jeg blir så glad når jeg logger meg inn etter mange timers fravær og blir møtt med kommentarer som denne <3 Du er gull! Setter stor pris på at akkurat du er leser av bloggen :')

    9. Bambusettet ble bestillt rett etter jeg klikket innom bloggen og rabattkoden var til god hjelp! Du kledde settet super godt, så får bare håpe jeg kler det like bra, haha 😀
      Tusentakk for at du er den du er og bloggen din er ikke annet enn amazing! Gleder meg virkelig til nye innlegg vær dag med ny insperasjon, motovasjon, tips og en haug med kreativitet! Vær stolt over deg selv, mang som har deg som et forbilde, trust me!
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg