My October Outfits

Hei dere! Nå er det stuen til farmor og farfar jeg sitter og oppdaterer dere fra! Det ble et sent blogginnlegg på dere her nå, men jeg har bare så lyst til å nyte tiden min her nede. Det er jo to måneder siden sist jeg så den fine familien min, og i morgen ettermiddag drar jeg hjem igjen! *Sukk* Tiden går så alt for fort. <3 Dagen i dag har bare gått til lesing av bok, skravling med familien, og enda en bedre middag! Farmor har servert oss lam med deilig tilbehør, og nå er jeg altså så mett! For en dag. Det er rene stormen med tåke og plaskregn utenfor, men jeg må si jeg nyter hver en time av det og <3 Hva annet kan man forvente mot slutten av oktober? Dessuten er det på dager som denne farfar setter varmepumpa på 27 grader, pakker meg inn i tre ulltepper og sier: “Nå sitter du der og slapper av i kveld!” Skjønneste besteforeldrene som er så alt for flinke til å skjemme meg bort. <3

Jeg har knipset litt nye bilder til dere også i dag, men jeg har ikke rukket å se gjennom dem enda, så nå tenkte jeg i første omgang å oppsummere mine siste antrekk! Hoho, de nye støvlettene mine har ihvertfall blitt mye brukt den siste måneden! Jeg har ærlig talt ikke lyst til å gå i andre sko… De passer jo til alt!

Ellers har jeg en tristere tilståelse å dele med dere i dag.. Jeg la meg i solsengen igjen i går formiddag, og til tross for at jeg hadde lovet meg selv å kun bruke sunne selvbruningsprodukter i fremtiden, durte jeg like godt på med 45 minutt. Er det mulig å bli så dum? Jeg ser rett og slett ikke ut. Kroppen min må ha fått sjokk etter fire solfrie måneder, for i dag er den min rødere enn rødest, og det stikker og svir fra hals til lår. ALDRI igjen!



Kanskje det var denne lærepengen jeg trengte… Takk og pris for Aloe Vera <3

23 kommentarer
    1. Så hyggelig at du er så nære besteforeldrene dine! Er det lov å spørre om hvor foreldrene dine kommer inn i bildet?:)

    2. Jeg får aldri sagt det nok, Marthe! Du er helt nydelig i absolutt alt du går i:) Du har virkelig noen flotte besteforeldre!:) Du får kose deg den siste tiden i Stavanger:) ha en flott kveld videre, skjønne deg:)

    3. fineste du tullehøne…..solarium i 45 min- Vet du Sophie Elise gjorde dette engang og ble sykt forbrent..har du lært -i hope so <3
      min beste selvbruningstips er Eco by sonya invisable tan -denne kan brukes som bodylotion eller som selvbruning og lukter litt karamellete.
      Helt fri for alt og for veganer også. Du finner det i nettbruikken til skinlove dot no -skriver det sånn eg så slipper vi problemer med linker.
      De har også noe som heter tanwater som er selvbrunings vann for ansiktet som inneholder mye fukt og vit c og ikkje gir deg kviser.
      Kose deg siste kvelden med familien <3

    4. Utrolig fine bilder av deg, du stråler og er så fin 😉
      Godt du koser deg hos besteforeldrene dine, dt er viktig ^^
      Hehe, uff da for håpe du lærte nå med soling , skal ikke være lett, skjønner du tar sol nå som dt er kaldere ute 😉
      Av og te er dt godt å bli kjemptbort litt av besteforeldre, de er vel bare glad for at du kom på besøk og vil deg all godt 🙂 dt er sånn at besteforeldre skal passe ekstra godt på at man ikke fryser og sulter <3 Hehe , ha en fin kveld videre og nyt den siste dagen 🙂

    5. cuskima: Ja, jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen med det første :’D Selvbruning i karamellduft hørtes på ingen måte feil ut! Har du testet den selbruningen for ansikt? Det kunne jeg virkelig tenke meg å prøve! Blir alltid så mye blekere i ansiktet enn resten av kroppen på vinterstid <3

    6. eg har brukt denne som er for medium til dark olive skin i ansiktet også,men den tanwater kom i posten i går og den har eg ikkje testet enda,men det er planen nå i helgen. Har ikkje sjekket duften på denne,men er så greit at den forsvinner så lett og pent -ikkje skjoldete..det er også en av de beste tingene syns eg.
      Og ta på om kvelden og så er brun når du våkner -supert 😀

    7. Hei Marthe! Den er så fin den røde kjolen altså 🙂 Hvor er den fra igjen? Ser du koser deg i Stavanger, måtte le av Eva & Adam snappen i går. HAHAHAHA!! 😀 Blir du der til søndag eller? Klem<3

    8. Kjære Marthe! Du må bruke solkrem! Haha! Det går heldigvis bort etter en stund. Det var veldig fine antrekk, Marthe! Og hils til de supersnille besteforeldrene dine!<3

    9. Så flott du ser ut i de antrekkene. 🙂 Lurte veldig på hvor du kjøpte den buksen som du har sammen med den grønne vera Moda genseren?

    10. Litt sein på blogglesing,men høres ut som du hadde det veldig koselig! Alltid kos med innedager foran en peis elno når det plasker og sånt ute 🙂 De skoene er nydelig så ikke rart du har brukt de så ofte som du gjør da :p

    11. Du er alltid så pen! Hvor er det du har kjøpt den hvite genseren og det grå skjørtet? Falt i god smak 🙂

    12. Så masse fine antrekk :)! Jeg bare lurer på hvor vesken på de nederste bildene er fra? kjempefin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg