This Weeks Bucket List

Herlighet som timene flyr i godt selskap! Tenk klokken er 17.00 og jeg sitter enda usminket i sofaen, kun iført en lettere strikkegenser. Nå snakker vi feriemodus! Det er så deilig å droppe maska når været likevel er for ufyselig til at jeg kan få knipset noen brukbare antrekksbilder. Da pakker jeg meg heller inn i koseteppet, setter håret i en tutt og går sminkefri hele dagen. <3 Under her får dere min lille bucket list for Stavangerdagene mine! Måtte jeg få krysset av alt sammen innen hjemreisen på fredag! Denne boken skal jeg seriøst kose meg glugg i hjel med.

♥ Fylle kofferten med masse nytt fra Stavangers nyåpnede Zara. Fredag hiver jeg meg på shopping!

♥ Drikke bestemors hjemmelagde kakao fra mitt splitter nye krus! Denne koppen er forøvrig den kuleste jeg eier. Det ser ut som jeg bærer en diger diamantring når jeg trer hanken på ringfingeren. Gotta love it! Bestemor kjøpte den på Tilbords, og overrasket meg med den i går. Mihi, er den ikke nydelig? Ah, jeg er helt frelst. <3

♥ Løpe rundt stokkavannet. Helst før bestas deilige buffefrokost, så jeg slipper å bære på fire kilo ekstra.

♥ Komme så langt som mulig i boken “Etter deg”. Bestemor overrasket meg med etterfølgeren til favorittboken min “Et helt halvt år” i går, og i dag sto alarmen på 08.30 bare så jeg kunne lese en halvtime før frokost!

♥ Ha girlsnight med den fine barndomsvenninnen min. Iselin og jeg har en date allerede i kveld vi!

♥ Klikke hjem den perfekte julebordskjolen fra Nelly! Jeg skal ikke på julebord før 28 november, men det er alltid greit å være tidlig ute. Hotellrom til natten har jeg jammen også ordnet Daniel og meg denne onsdagsmorgenen <3 Juhuu! 28 november sjekker vi inn på favoritthotellet Ernst atter en gang. Ah, som jeg gleder meg.

Stavangerlivet altså <3 Jeg får det faktisk ikke bedre jeg nå…

19 kommentarer
    1. Kjære Marthe! Kan du være så snill å lage et innlegg om kjoler til julebordet?
      Jeg skal for første gang på julebord, og aner virkelig ikke hva slags kjole jeg skal gå for.
      Kos deg masse i Stavanger og nyt tiden sammen med familien din! ❤️

    2. Såå herlig! Etter jobb i dag slengte jeg meg rett ned i sofaen, og nå skal jeg begynne på boka “selvskryt”. Alltid koselig å sitte inne når det pøsregner ute<3 kos deg på venninnekveld, fine deg

    3. Åå hørtes helt fantastisk ut der du er nå 🙂 deilig å gå uten sminke og kan bare slappe helt av 😉 deilig følelse! Hørtes ut som en god dag i dette været og noe å se frem te 🙂 man må nyte hvert øyeblikk med de litt eldre 🙂 ^^ kos deg videre i kveld! Utrolig kul kopp du hadde fått , ho e snill med deg ^^

    4. Deilig å se at du har det så bra<3 Og ja, koppen var kjempekul!!!! Vil gjerne høre hva du synes om boka når du er ferdig med å lese<3

    5. Ja Stavanger er helt fantastisk, kjempeglad jeg bor her! Enda ikke vært på Zara enda haha ups så tror jeg også må ta turen ut dit en dag!:)
      Btw stokkavannet er en sykt fin plass å jogge, og viss du jogger hele store stokkavannet er du skikkelig god ass! Skulle gjerne tatt meg en tur der jeg også i nærmere fremtid!

    6. Åse: Ja <3 Bestemor er god som gull! Tusen takk for det Åse. I dag er det middag hos farmor og farfar som står på planen. Må bare nyte mine siste to dager her nede. :')

    7. Hanne: Ja, det er det fine med regnet! Man har samvittighet til å sitte inne hele dagen, lese og gjøre fornuftigere ting 😀 Tusen takk Hanne. Håper torsdagen din blir like fin!

    8. Samboeren min gråt seg gjennom de to forrige Jojo Moyes. Første gangen trodde jeg at det var jeg hadde gjort noe galt :p Heldigvis er jeg mer forberedt om hun velger å lese denne også 🙂

    9. Har ikke turt å lese den boka der enda, for når jeg leste “et helt halvt år”, så grein jeg i en halvtime etterpå, og kastet vinduet ut av soveromsvinduet fordi den var så trist :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg