Preparing for Halloween!

Jeg tenkte jeg skulle komme med litt halloween inspirasjon denne onsdagen! Det er jo bare halvannen uke til den store lørdagen er her! Daniel reiser til hovedstaden for å feire med noen kamerater der, så da tenkte jeg å invitere jentene mine på et lite party hjemme hos oss! Dekke bordet med sorte heliumballonger, og bake brownies med hvite marshmallowsspøkelser. Jeg har ikke planlagt all verdens enda, men jeg har brukt noen timer av morgenkvisten i dag på å jakte etter inspirasjon. Litt halloween-inspirert snacks føler jeg ihvertfall er et must når man skal arrangere fest på selveste heksedagen. Kanskje dere har noen idèer å dele med meg?

Det er muligens litt sent å skulle bestille hjem all slags fancy dilldall fra Ebay nå, men Upstairs, Nille, leketøysbutikker og hobbybutikkene har sikkert også en del man kan eksperimentere med. Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å ta turen innom dem alle. Jeg har aldri arrangert noe form for Halloweenkveld tidligere, men en gang må vel bli den første? Hihi. Kanskje slår vi på stortromma og kler oss ut også? Hehe, nei det tror jeg nok ikke, men jeg ser jammen frem til en koselig, liten jentekveld med noen edderkoppisbiter i glasset! <3

Kanskje jeg skal prøve meg på grønt popcorn? Eller spøkelsesbananer på pinne? Eller røde sprøyteshots? Eeeller ha grønnsaker og dipp, med dippen servert i et halvt gresskar? Hihi, mulighetene er så mange!

Har dere noen morsomme idèer til enkle snacksvarianter å servere på Halloween?
Eller andre triks og tips? Vi er sikkert flere som ønsker at du deler dem med oss <3

7 kommentarer
    1. Så mye inspirasjon! Alt ser jo superkult ut 😀 Jeg er invitert i Halloween-party, så jeg kommer nok ikke til å stå for noe av matlagingen, men det hadde jo vært gøy å prøve seg på noe av dette likevel! Takk for inspirasjon<3 Håper onsdagen din har vært bra så langt.

    2. Alltid gøy med Halloween, går jo Ann å pynte med noe spinnelsvev evt? Eller ha litt sånn “rød” drink som er litt typisk Halloween. Går også Ann at dere har 1 ting på dere som hører te Halloween, betyr ikke å kle seg ut , men eks små ting ? Hehe tenker dt blir gøy med litt selskap med jentene 🙂 Hehe kos dæ. Halloween skåler ? Halloween ansikt kutet ut i eple, så på komikerfrue at de lagde noe te Halloween, evt gå innom å Sjekk dt ut? 🙂 blir nok artig uansett hva du gjør 🙂 tanken som teller.

    3. Bloggen mylittlekitchen hadde for litt siden innlegg med edderkopper på pinne. Skikkelig kule. Det er cakepops hvor bena er laget av lakristråder. Ellers er cupcakes med orange ostekrem og spindelvev på alltid kult : D

    4. Her var det skikkelig mye kreativt! Kjempegøyal inspirasjon til både dekor og snacks 😀 Jeg har dessverre ikke så mye å komme med på matfronten, men om det er av interesse har jeg endel inspirasjon til halloween-negler på bloggen min http://www.polishedbymaria.com! Litt nisje, og kanskje ikke for alle, men jeg synes det er moro. 😀

    5. Kjempefine bilder, Marthe! Lykke til med planleggingen. Når du arrangerer festen kommer den nok til å bli helt super!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg