Next up → Stavanger

Hei og god morgen alle sammen! Da var det blitt tirsdag, og det betyr at denne damen om noen få timer er på vei til favorittbyen! Det begynner å bli en stund siden forrige Stavanger-vacay, så klokken 12.00 hiver jeg meg avgårde for å klemme litt på familien igjen. Det skal bli så skjønt! -Men aller først har jeg et møte med Geir, og i dag håper jeg han har en god dag! Jeg har nemlig klart å tuste bort begge bankbrikkene mine, så for at vi skal få betalt det som skal betales av utgifter i dag får vel Geir ta på finskjorta og bli med i banken! Haha, jeg gir opp…

La oss be en stille bønn om at Geir har stått opp på riktig ben <3 Reiseantrekket får dere som første tirsdags-update! Det ble noe penere enn det jeg vanligvis reiser i, men samtidig er det forbaska komfortabelt med kjole og strikkegenser og! Ønsk meg god tur da dere! Jeg blir i Stavanger til fredag, og ettersom værmeldingen (som vanlig) melder regn, regn, og mer regn har jeg mer eller mindre bare pakket med varmt og godt kosetøy.

Ah, så deilige disse dagene skal bli <3 Family here i come! 

34 kommentarer
    1. Har du noen mulighet for, eller skal du inn til Stavanger sentrum iløpet av tiden du er her?:) Har så lyst å møte deg, du er en stor inspirasjon! Bor i området nærme Stavanger

    2. Så fin du er! Alltid helt gjennomført du <3 Må si det så en smule kaldt ut, haha! Men nå fryser jo jeg av alt da... En ting jeg lurer veldig på! - hva jobber Daniel med? 🙂

    3. Kos deg masse Marthe! Du er så vakker, elsker antrekket dine <3 Forresten, har du noen tanker rundt merkevesker? Håper dagene i Stavanger blir fine med familien, det fortjener du virkelig 🙂

    4. Syns stadig jeg leser at du har mistet bankkortene og nå også begge kodebrikkene. Jeg hadde blitt stressa av slikt og jobbet veldig med å ha orden og kontroll på tingene mine. Har aldri mistet et eneste bankkort.

    5. Så flott du er<3 Har vel sagt det en del ganger før, men de støvlettene er bare HELT RÅ!
      Vi har forresten fått hjem en matkasse fra godt levert! Gleder meg til å prøve ut oppskriftene. Husker jeg feil eller var egentlig planen at du skulle få en matkasse denne uken også? Den er vel kanskje avbestilt siden du skal på en aldri så liten "ferie"?<3 Hadde gledet meg til å se hva du tenkte/ syntes om matkassen, hehe 🙂
      Forresten, hvordan går det med treningsopplegget du fikk av Daniel? har hørt veldig lite om det i det siste. Hadde vært gøy med en liten oppdatering 😉 jeg slenger meg ut på trening så fort litt middag er spist og leksearbeid unnagjort! Håper du fikk en bra reise, OOOG at Geir var i godt humør. <3<3

    6. Hei! har du ingen kontakt med moren din lenger? Husker dere var på ferie sammen og at hun ble mer nevnt for noen år siden, men ikke noe må. Har hun bare flyttet bort eller har det skjedd noe du vil fortelle? Fint antrekk forresten:-)

    7. Utrolig lekkert antrekk! Håper turen til familien din gikk bra,og håper også du koser deg kjempe mye Marthe <3

    8. Stine E: Åå så herlig! Heldiggris. Jeg måtte utsette en uke, så min kasse fra Adam kommer neste mandag i stedet. Hihi <3 Gleder meg en hau! Du må oppdatere meg på hva du synes om din matkasse også da 😀 Kanskje jeg blir nødt til å teste begge deler!

      Treningsopplegget jeg prøvde å følge har vel heller gått dårlig. Jeg skulle så ønske jeg fant en langvarig motivasjon på treningsfronten, men så langt har jeg ikke lykkes! Sitter og vurderer kickboxing i skrivende stund. Jeg tror bare jeg må gi opp løpingen og prøve meg på noe jeg synes er litt morsommere hvis jeg skal holde formen! <3 Du er råflink Stine. Smitt meg gjerne med noe av den treningsgleden 😀

    9. Cathrine: Hehe, ja det stemmer. Jeg stresser minimalt, og tror det er det som er årsaken til at jeg glemmer slike ting. Et bankkort kan bestilles på nytt, og det samme kan en bankbrikke, så det ser jeg ikke på som noe problem. Pc, kamera, mobil derimot, det overvåker jeg nok hakket mer! 🙂

    10. Amanda: Tusen takk Amanda <3 Hyggelig å høre at du liker antrekkene mine. 🙂 Jeg har ikke noen veldig sterke meninger om merkevesker altså. Noen synes jeg er fine, og andre synes jeg er litt for simple for prisklassen. Jeg ville nok aldri ha betalt over 20 lapper for en helsort, enkel veske med en logo på. Da bruker jeg heller pengene på en tur til Thailand, men det er meg. Jeg har ingenting imot de som bruker sine penger annerledes! 🙂

    11. Anonym: Ja, pokkeren heller! Men, men vi hadde jo finvær i sør også da 🙂 Tåler litt regn under dagene mine i Stavanger. Det er noe koselig med det også <3

    12. Malin: Jeg skal si ifra hvis jeg tar turen inn til sentrum for litt shopping! Jeg tenker kanskje å ta turen inn på fredag, men det må bli fredag formiddag ettersom jeg reiser hjem om kvelden <3 Går du på skole da? Det ville selvfølgelig vært superhyggelig å hilse på under Zarashoppingen! Hihi <3

    13. Jeg har nettopp fått de skoene i posten men lurer på om jeg skal bytte de i en mindre størrelse, fordi jeg ikke synes det var så fint når jeg gikk litt i dem, og de begynte å skli litt ned på lårene og ble litt “hengete” rundt knærne. Blir skoene slik på deg også? Forøvrig vil jeg takke for en fantastisk og jordnær blogg som det er herlig å lese.

    14. Elisabeth: Tusen takk for gode ord Elisabeth <3 Jeg bestilte mine sko i 36 da jeg tenkte dette med lårene kom til å skje. Jeg bruker som regel 37, men passer også 36 så mine sitter enda helt perfekt 🙂 Tror du gjør lurt i å bytte til en mindre størrelse hvis du opplever at de blir litt store rundt lårene. Kjedelig når de sklir ned hele tiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg