Vinn årsforbruk av hårfarge!

Annonse

Har du lyst til å vinne et årsforbruk av Truly blond hårfarge + et gavekort fra Nelly på 1200 kroner? Da må du gjøre som meg, og dele et bilde av din favorittblondfarge på instagram! Det behøver ikke å være av deg, så om du er brunette gjør det ingenting! Det viktigste er at du får med hashtag #Gotrulyblond + nyansen du føler du har vist på bilde. Det kan være #trendyplatinum #beachblond #softandnatural eller #classichighlights. Vinneren av konkurransen trekkes førstkommende søndag, så dere har enda noen dager på dere til å delta! <3

Mye mulig dere allerede har deltatt! Jeg har jo allerede fortalt dere om konkurransen en gang tidligere, men i dag hadde jeg likevel lyst til å komme med en påminnelse. Konurranser er GØY! Spesielt når det er såpass enkelt å delta, og når premien er et årsforbruk av Garnier Nutrisse Truly blond. Hjemmefargen som ikke gir gulskjær. <3

Mer om konkurransen kan dere lese HER om dere vil det! Nå til mine hjemmefargingstips:

Seks kjappe tips til hjemmefarging:
Først: Velg riktig farge! Sliter du med å finne ut hvilken nyanse som passer deg best, kan du nå ta Truly Blond sin morsomme “finn din farge” test HER. -Så får du svaret på hvilken look du burde gå for.
♥ Husk allergitesten! Kjedelig å ende opp med utslett i hodebunnen eller rundt hårfestet.
♥ Kur håret godt i ukene før behandling. Slitt hår trekker til seg mye mer farge enn sunt hår!
♥ Vask derimot ikke håret samme dag som du striper det. Det beste er å sette fargen i et hår du ikke har vasket på et par dager. Da vil du nemlig ha et talglag som beskytter hodebunnen fra de sterke midlene.
♥ Tykke striper gir et mer markert resultat. Velg heller flere, og tynnere striper om du ønsker håret naturlig.
♥ Bruk fargebeskyttende produkter, kur jevnlig også etter behandling, og bruk UV-beskyttelse om sommeren.

Bruk god tid, og spør en venn om hjelp til å dra ut hårdottene fra stripehetta første gang!
Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har hjemmestripet venninnenes hår <3

2 kommentarer
    1. Hadde det ikke vært for at jeg er brunette og vil at håret mitt skal forbli urørt hadde jeg meldt meg på 😀
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, startet den opp idag – hjelpes!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg