Horseback riding in the woods

God morgen og god helg alle sammen! Her kommer et lite bildedryss fra gårsdagens skogstur. Ååå som vi hygget oss! Hele fem timer var vi i stallen, koste ihjel hestene, og la ut på langtur i skogen med salveske, ekstra grime og leietau. Vi hadde nemlig tenkt til å stoppe opp underveis, binde hestene i trær og ta lunchen blant blåbærbusker midt i villmarken! Hihi, hvor koselig høres ikke det ut? Vi manglet jo bare bål og grillpølsene!

I stedet hadde vi kjøpt med oss hver vår tacobaguett som vi nøt i selskapet til tre fine hester og en fin hund. Måtte det bli mange flere slike turer i fremtiden. For en følelse å sitte på hesteryggen og virkelig bare ta innover seg alle de fine fargene på trærene. Dette var en av flere ting jeg hadde oppskrevet på bucketlisten min i høst. Jakken jeg har på meg er fra www.twentyfour.no til dere som lurer på det. Synes den er helt genial <3

Planen for fredagen blir nok hakket mer hektisk! Jeg har to skrivejobber jeg skal levere innen dagen er omme, men med litt fotohjelp fra min kjære skal nok det og gå i boks! Kjempehyggelig å høre at dere likte gårsdagens “time for time” innlegg forresten! Hihi, moro å dele noe litt annerledes med dere en gang i blant <3 

Meg: Andreaa? Har Bella ridd på hest før?

Vel nå har hun det! Hehe, stakkars lille. Alt den hunden må gjennomgå <3
Igjen, riktig god helg alle sammen. Måtte fredagen deres bli fantastisk!

22 kommentarer
    1. For noen herlige bilder , ser ut som dere koser dere 😉 så koselig og trivelig ut 😉 ha en nydelig helg og kos deg ^^

    2. cuskima: Jeg har bare fått Bella-kommentar fra deg i dag? Er det en lenke med i kommentaren? For da blir den nok automatisk stoppet i spamfilteret <3 Hvilket innlegg er det du har kommentert? Vil speide gjennom og se om noe har glidd forbi i godkjenningen ser du! 🙂

    3. eg sendte deg en mail istedet
      hadde en veldig trist dag på tirsdag,,,,,veldig trist,er fremdeles trist….men blir bedre når man får litt tid på seg <3
      Bomiso_inspiration er forresten instagramen min
      wohoo føler meg litt flink og teknisk 😀

    4. Så flotte hester, og jenter! Gårsdagen hørtes jo passe idyllisk ut da<3 Skulle ønske jeg kunne ri, hehe 🙂 Har lenge ønsket å ri med min beste venn langt innover fjellet, eller milevis bortover en strand for den saks skyld! Uansett ser jeg for meg at det ville være fantastisk!! Heldige deg;) Ha en fin fredagskveld! Stor klem

    5. Ser ut som om dere hadde det gøy! Dere er så vakre alle tre! Og hestene og Bella er sååå søte! God helg, Marthe!

    6. For noen herlig bilder! Virker som dere hadde det helt fantastisk 🙂 Hestene var jo også utrolig nydelige :)) God helg,og håper du har en utrolig fin fredagskveld <3

    7. cuskima: Åååå <3 <3 <3 Herlighet for en trist mail. Satte her og tørket tårer som bare det i sted. <3 Jeg håper det går bedre og bedre med deg. Tenker du savner henne fælt. De blir jo som både familiemedlem og bestevenner de hundene. Spesielt den rasen der <3 Buffy var så vanvittig heldig som havnet hos deg Lin. Hun kunne ikke fått et bedre hjem :') Sender masse masse varme klemmer. Et helt lass faktisk <3

    8. Stine E: Ja, disse lange rideturene er fantastisk. De beste barn og ungdomsminnene jeg har er fra hesteryggen <3 Tusen takk Stine. Håper din fredagskveld har vært like bra! Klem

    9. Savner henne noe helt enormt….selvom eg vet det var rett å gjøre så betyr det ikkje at det ikkje var grusomt…
      Eg har jo to hundejenter til og de savner henne også….
      Buffy var min første hund og hun lærte meg alt om hund,,,,og det er veldig merkelig uten henne her. Det er så stille..det morsomme er at hun egentlig ikkje var den som bråkte mest -det ver de to andre….
      Tusen takk nydeligste du for så fine ord<3 klemmetingene i bøttevis tilbake
      .....eg føler meg utrolig heldig...13 år med beste hundejenten.<3

    10. Åh, hårfargen din på det første bildet er fantastisk! Ser ut som en fantastisk dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg