Making it light and bright

Ah, så lyst og fint det skal bli her i heimen! Tenkte jeg skulle gi dere en sniktitt på kontorhjørnet vårt, mens den flinke mannen maler siste strøk på kjøkkenet. Her går det unna dere <3 Vi sjekket ut fra gården sent i går kveld, og etter en ukes flytteferie, fikk jeg bare tidenes behov for å komme i gang igjen denne formiddagen!

Tirsdagstimene brukte jeg derfor på å tømme enhver pappeske som har stått her de siste tre ukene, rydde på plass litt kjøkkenredskaper, skru opp en stol, og pynte kontorpulten med litt blomster og dilldall. Det er på ingen måte ferdig enda, men nå begynner det ihvertfall å ligne på noe! Er dere ikke enige? Jeg mangler bare et maleri, den forbaska globusen, en lampe, og litt mer dill som skal erstatte de høye lysestakene i sølv. Syntes liksom ikke de passet så godt inn. Bra blir det uansett! Jeg må bare bruke litt tid. Drømmehjemmet er ikke laget på et blunk!

Hjemmelaget plommesyltetøy har jeg også fått i dag! I den søte krukken! Akkurat som jeg skulle plukket den sjæl.. Naboen “Ida” kom akkurat med det på døren! Heldige oss <3 Oppskriften på det finner dere på bloggen hennes HER <3 Planen min nå er å rydde enda litt mer her, før jeg setter meg ned med mailboksen, en varm baguette, og jakten på et maleri. Jeg vil ha et bilde i sort/hvitt, men blir ikke helt klok på hvor jeg skal plukke det fra. Kanskje dere har en idè eller to til nettbutikker som selger noe kanskje ikke tretti millioner andre har?

Hehe, det ville ha vært helt fantastisk! <3
Eller en idè til noe annet som passer inn her?

50 kommentarer

Siste innlegg