– Gårdsfest –

Åå, dere er så snille! For en lettelse å logge inn på pcen etter en hel bloggfri dag, og ikke bli møtt av så mye som en klage <3 Bare gode ord og en hel hau av tips til nettsider jeg kan kjøpe meg sølvglobus på. Fy søren så gode dere er. Tusen takk. Nå blir det globus på meg og! Formen kunne ha vært bedre denne søndagen, men kvelden i går var så absolutt verdt litt søndagshodepine. Hihi. Daniel og jeg inviterte Kristine, Christoffer, og Ida og Didrik på elg, vin og spillekveld her på gården, og ettersom vi hadde sengeplass til alle sammen sov de like godt over hele gjengen. For en kveld! Maten smakte, vinen smakte, og konkurranseinstinktet nådde nye høyder. Herregud så gøy det er med brettspill som Alias når man har fått litt innabords. Vi hylte, lo og skrek til langt på natt <3

Også så koselig det var å dekke til middag rundt dette gigantiske spisebordet! Drømmestua mi dette her <3 Akkurat sånn tror jeg vi må få det hjemme og! Jeg skal bare kjøpe oss en gård først.. -Med hønsehus utenfor. Vi har nå bare et døgn igjen her, og det skal nytes til det fulle! Alt vi skal gjøre i dag er å ligge og lade opp batteriene på sofaen i tvstua, vaske litt etter gårskvelden.. (mye) og spise oss dritlei på egg. Haha! 

Det var ikke mange bildene jeg rakk å få knipset før klokken ble “besøkstid”, men bordet fikk jeg heldigvis foreviget før det ble rassert med spillebriller, vinflasker og godterirester. Hihi! Fikk dere ikke bare lyst til å komme på middag alle sammen?? Neste gang vi får låne gård inviterer jeg muligens dere alle <3

Riktig god søndag dere <3 Vi skrives igjen litt senere!

18 kommentarer
    1. Tenk å bare få låne en gård, også en HEL uke. Guuu så heldige dere har vært marthe! Ser ut som det perfekte bordet å samle en gjeng gode venner. Nyt siste dagen med din kjære. Han er forresten grisedigg!! 😍😍

    2. Så fint bord! Godt med en fridag for deg og 🙂 Vi andre har fridager, så hvorfor skal ikke du få ha en fridag? Klem 🙂 Ha en fin søndag videre!

    3. eg elsker sånne dager….i julen ahr vi det slik……da samles familien og vi gjør vanlige juleting først gaver og mat og sånt og såååååååå begynenr vi og spille. I fjor gikk folk hjem kl 5 inkl min overspreke pappa…..søskene mine sin far….som er 77 år i år….
      da vet man at man har hatt det gøy 😀 og det morsomme var at ungene -de på 17 og 19 ba om å få gå og legge seg hahahahahaha

    4. åå så koselig <3 håper du hadde en fantastisk dag :* Kos deg masse idag, og nyt siste dagen! <3 Ha en fin søndagskveld!

    5. Så utrolig koselig, det høres ut som dere hadde en herlig kveld! Og det er velfortjent å kose seg!
      Nydelige bilder!
      Ønsker deg en herlig og avslappende søndag! 🙂

    6. Unner deg absolutt en bloggfri dag, hvertfall når jeg vet hvor mye jeg selv setter pris på de få dagene man har en skikkelig pause!
      I går fikk jeg også endelig sett bølgen! Likte den godt 🙂 Den var veldig bra laget i mine øyne.
      Nå drar jeg snart opp til en venninne for en koselig avslutning på helga<3 Måtte dere også få det! Stor klem <3

    7. YAAY! Jeg gleder meg til gårdsfest med frk. Borge 😀 hiihii 😀
      Du skulle ha besøkt gården som mamma og stefaren min hadde for noen år siden. Dessverre så ble den solgt etter at stefaren min døde, men guuud for en fin tid vi hadde der når han fortsatt var med oss. Et lite våningshus på to etasjer som var godt over 100 år gammelt – om ikke mer. De brukte to år på å renovere den. De rakk å bli ferdig med første etasjen, men andre etasjen ble bare halvferdig da han gikk bort. Planen deres var å bo der når de var ferdig med renoveringen den høsten, men dessverre så ble det ikke sånn.
      Den ble heller solgt til en kar som mer eller mindre rev ned alt som var inni huset. Skikkelig kjiping asså.
      Men duu..Du hadde stortrivdes der. Det er jeg sikker på! 😀
      Hihi. For det gjorde jeg 😀
      Forresten..Fotoguiden begynner å nærme seg ferdig nå. Den er på 9 sider allerede, men det gjenstår fortsatt noen sider igjen før jeg kan si meg helt ferdig. Så det vil ta litt tid, men jeg håper jeg rekker å få sendt den avgårde før du drar.
      Når var avreisedato igjen?

    8. Du fortjener en fridag, Marthe:) Du er utrolig flink med bloggen, og blogger hver dag ellers:) Du er min favorittblogger! Fordi du oppdaterer mye, og du svarer oss leserne i kommentarfeltet noe som gjør det mye morsommere å kommentere:) Ha en flott søndagskveld:)

    9. Hedda Kalfoss: Å <3 Tusen takk for det Hedda. Det er litt deilig med en pcfri dag innimellom, men jeg foretrekker jo å oppdatere hver dag <3 Bloggingen og skravlingen med dere er jo en del av hverdagen! 🙂 God mandag til deg!

    10. Sara Katrin: Åå <3 Det høres ut som den perfekte gården. Synd den ikke kunne bli i familien <3 Herlighet, du må ikke stresse livet av deg med fotoguide til meg nå! Om den ikke blir ferdig til Islandstur så kan jeg fremdeles få nytte av den i hverdagen etterpå også. Hjelpe meg så rå du er. :') Vi reiser 19 november, så det er enda en måned igjen, men blir du ikke ferdig så gjør det ingen verdens ting. Jeg blir sjeleglad om den kommer på nyåret og! Tusen millioner takk igjen <3

    11. Silje Nordhagen: Nei det er en Cava 🙂 Jeg kastet flaskene før jeg rakk å se på navnet, men den var helt okei! Hadde ikke smakt den før på lørdag (liker å prøve noe nytt hele tiden), men har smakt bedre altså. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg