Make it a good one

Jeg får starte fredagen med å ønske dere god helg jeg da! Jeg sitter sprikkmett og oppdaterer dere fra stuebordet i dag. Tomatsuppe sto på lunchmenyen, og som vanlig ble det litt for stor(e) porsjoner. Hihi! Jaja, godt å ha litt i magen før man skal ut på shopping med bestevenninnen! Andrea ringte meg i går og spurte om ikke jeg kunne hjelpe henne å bruke opp månedens lønning, og selv om jeg kanskje ikke akkurat trenger nye klær selv er det alltid moro å være med og titte! Dessuten har jeg litt å handle inn til lørdagskvelden i morgen! Daniel og jeg har nemlig invitert over to vennepar på middag, vin, og ja.. sleepover! Like greit? Når vi først har fått låne dette digre huset så får vi vel ta det i bruk også! Her bør det da være mer enn nok plass til tre kjærestepar? Jeg skal hoppe avgårde, men først: Mine siste snaps! Noen av bildene har jeg lagt ut på story, mens andre bare er blitt sendt til mine nærmeste. Dere har vel husket å følge meg? Martheborge heter jeg! For ørtende gang <3



H♥ppy friday! Make it a good one <3 Så skrives vi igjen litt senere!

12 kommentarer
    1. God helg! Vi får også besøk av intet mindre enn 2,5 kjærestepar(ja, han ene kommer uten dama :p) i helgen, så her blir det også sleepover 😀 Blir vell aldri for gammel til det? 🙂

    2. Une Sesilie: Tusen takk! Åå <3 Så koselig! Nei, jeg håper da aldri jeg blir for gammel for sleepover <3 Kos dere masse Une. Sett frem Settlers så er helga reddet uansett hva 😀

    3. Med tanke på at du trener og slikt, er det ofte du skeier ut med litt usunn mat? Og snop I helgene og slikt?
      Og er du en av dem som spiser proteinbarer?:))

    4. Hei Marthe! Tomatsuppe er jo såååå godt, og sikkert ti ganger bedre med de eggene i. NOM 🙂 Og ja, alltid ok å være god og mett før en shoppingtur, for da vet vi å fly fra butikk til butikk, haha 😀 Gleder meg til å se hva du får med deg (blir nok sikkert noe 😉 Hehe). Her er det jobbing på planen, ikke helg før i morgen ettermiddag, men men 🙂 Ha en kjempe fin fredag videre! Klem<3

    5. Åhh, krysser fingrene for at det dukker opp en oppskrift på de energibarene på bloggen snart ^^ Håper dere får en flott fredag!

    6. Det at vi kan følge deg på snap er kjempegøy! Føler vi får se en litt annen side enn det vi får på bloggen! Ha en fin kveld Marthe<3

    7. Malin: Hei Malin! Nei, jeg er ikke en av dem som er storfan av proteinbarer. Bare mine egne hjemmelagde 😀 Hehe! Usunnheter og usunn mat spiser jeg når jeg føler for det. Av og til klarer jeg å holde det til helgene, og av og til ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg