Thursday Snapshots

Hei og god torsdag alle sammen! Her sitter jeg, med utsikten av 20 blomstrende roser til venstre for meg, og et inspirasjonsblad med en lunchtallerken av de bedre til høyre. Etter noen timer med ærend, handling og pakkeplukking på posten, har jeg slått meg til ro foran pcen igjen. Ah, aller først: FOR en kveld Daniel og jeg hadde i går! Da klokken slo 18.00 klappet vi begge igjen pcene våre, dro på butikken for å handle biff, og kokkelerte på vårt lånte kjøkken med hvert vårt gigaglass rødvin. Daniel sto som vanlig for steking av kjøtt ettersom han er verdensmester på å få dette perfekt, og på toppen av biffen fikk jeg servert tre stekte vaktelegg! JA, egg på biff! Altså, dere må bare prøve selv. Sett mannen i aksjon jenter, og be han servere dere perfekt mør biff med et stekt egg på toppen, hvor plommen er bløt. Dere vil elske meg. Virkelig. Beste biffen jeg har inntatt!

Jeg fikk ikke knipset noe bloggbilder av denne alt for fine kvelden, men fy så koselig vi hadde det med mat, vin og skrekkfilm snurrende på tvskjermen. Blir like nyforelsket hver gang vi har sånne klissestunder jeg. Haha <3

I dag har vi hatt nok en formiddag med pøsregn, men det har ikke gjort noe som helst. Jeg har tilbrakt morgentimene i hønsehuset, formiddagen med ærend, og ettermiddagen skal tilbringes innendørs på jobben til bestis. Hun har nemlig invitert meg med på kundekveld i butikken hun jobber i denne torsdagen! Jeg hopper faktisk avgårde om bare noen minutter, men først hadde jeg lyst til å dele dette bildedrysset fra formiddagen min.

– Roser altså.. Gjør meg like glad hver gang <3

Håper torsdagen deres også har vært fin <3

18 kommentarer

Siste innlegg