Gårdspasser for en uke

For et liiiv! Å nå er jeg lykkelig dere. Klokken 11.00 forlot huseierne redet sitt, og klokken 12.00 låste jeg meg inn for å ta hundene med på tur. Freak? Som jeg såvidt nevnte for dere forrige torsdag skal Daniel og jeg passe et digert hus i Høvåg hele uken! Ikke bare har vi over 200 kvadrat å boltre oss på, men også en hundegård med fire hunder og et hønsehus som vi hver kveld skal besøke for å plukke egg. Har dere hørt så koselig!?

I dag hadde jeg bare lyst til å legge bloggen litt på hylla og nyte mine nye omgivelser. -Så da gjorde jeg mer eller mindre det! Kristinemor og jeg har gått tur i skogen, og Daniel og jeg har storkost oss med egg-plukking, hønsekos, lasagnemiddag og 71 grader nord. What a day <3 Blir de kommende dagene like bra som denne så har vi virkelig en knalluke i vente. Bestis er like forelsket som meg i dette stedet, så antagelig står hun utenfor døra for ny tur med hundene allerede i morgen tidlig. <3 -Og hvem vet? Kanskje lager jeg oss litt tomatsuppe med egenplukkede egg til lunch? *GLIS*

Disse dagene skal altså nytes <3 

20 kommentarer

Siste innlegg