Prosjektet er i gang!

Ååå som vi koste oss i går! Virkelig. Etter å ha handlet inn pussepapir, grunning, koster, og maling, ooog spist et deilig måltid sushi, fant vi frem vin og chips, monterte av alt av skap, og satte i gang! Først med pussing og vasking av skuffer og skap, og så med første grunningslag. Tre timer brukte vi på å første strøk av hele kjøkkenet, og med utsikten av den solnedgangen + en hel flaske rødvin var dette bare R-E-N hygge. Altså, når som helst bytter jeg ut en fredagsfest for en reprise av denne kvelden <3 Fy søren for et dream team vi er.

Marthe: Dette ville ha vært den perfekte første-date Daniel!
Daniel:
Jasså? Skulle jeg satt deg i arbeid allerede første kveld?
Marthe:
JA! Dette er bare kjemperomantisk!!

Det kjøkkenet vårt kommer til å være ferdig på null komme niks! Det går jo så mye raskere når man er to <3 Denne vinen må jeg forresten også bare få anbefale dere! Masi Compofiorin heter den, og er helt fantastisk på smak. Perfekt til både pastaretter, kjøtt, vilt, og oster. Eeeller bare en klissete oppussingskveld <3

Nå har mannen dratt på jakt, og jeg plassert stumpen foran pcen igjen. Vi var oppe og hoppet klokken 07.00 begge to denne lørdagen. Hoho! Jeg har nemlig en ting og to jeg må få handlet og ordnet før kvelden slår inn. Min kjære Kristina skal feires i kveld, så så fort dere er oppdatert gjør jeg meg klar til en bytur for litt vin, og kjoleshopping! Ville bare innom for å dele et lite bildedryss fra gårskvelden og ønske dere en deilig lørdag.



Vi kan kose oss vi <3

11 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så bra dere fikk gjort så mye 🙂 Også alltid innafor med en flaske vin, takk for tips – skal prøve den ut.
      Ha en fin lørdag, kos deg i bursdag! Hipp hurra for Kristina. Her er det lørdagsjobbing, men rett på fest etter det. Wohooo! Klem<3

    2. Har vært borte fra bloggen din i noen dager nå. Godt å være tilbake<3 Jeg har kost meg langt inne på fjellet helt uten strøm og innlagt vann! Deilig med en pause fra hverdagen 🙂 Kos deg med feiring i kveld<3

    3. Så flinke dere er 😀 Hvor er det settet / onepiecen du har på deg fra? Den så bare helt utrolig digg ut <3

    4. Ida Rygnestad: Hei! Tusen takk Ida <3 Håper arbeidsdagen har gått som en lek og at festen blir alle tiders i kveld. Hvis ikke skal nok vi danse litt på bordet for deg og <3 Hehe! Klem

    5. Ingrid Marie J: Takk! 😀 Dressen er fra Cubus. De selger de som regel hvert år like før jul. 😀 Den er helt sykt deilig. Jeg har den i to varianter <3

    6. Hei:) Tenker også å pusse opp kjøkken ved å male flatene! Kunne du tenke deg å dele litt informasjon om hvordan dere gjør det og hvor dyrt det er?
      God helg:D

    7. Ser ut som dere hadde en koselig kveld! Jeg har selv nettopp pusset opp en hel leilighet og jeg vet det tar mye mer tid enn mann først tror, men det ser ut som dere er på god vei! Lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg