Mine hverdagsmål: Oktober

♥ Male det skrekkelige trefarga kjøkkenet vårt hvitt, og ta før og etterbilder til bloggen. Hoho! -Ja, og bytte ut hver eneste dør i leiligheten med seks nye hvite. Dette blir den store malemåneden for min del!

♥ Øke antall sidevisninger på bloggen med nye 50 000. 1 november skal www.martheborge.blogg.no ha fått minst 700 000 klikk! Wuhuuu, kjenner blogglysten øke bare av tanken. Det er så moro med mål! 

♥ Stå opp før 08.00 hver ukedag. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske, så det bør ikke bli noe problem. Jeg legger meg rundt 23.00 hver kveld, og får mer eller mindre alltid mine åtte timer med søvn.

♥ Være verdens beste samboer. Hjelpe med det jeg kan hjelpe med, være snill, oppmuntrende, og flink til å utnytte de “fritimene” vi har sammen på kveldstid i ukedagene. Vi må jo ikke glemme å pleie romantikken! 

♥ Lage meg et mål eller to for kondisjonstreningen som får øktene til å gi litt mer mening.

♥ Invitere jentegjengen på syforening! Vi som fremdeles holder til i Kristiansand har akkurat avtalt at vi fremover skal samles for en liten “syforening” èn gang i måneden. Forrige gang var vi hos Annika, og denne gang har jeg lyst til å invitere på middag! Ah, kanskje vi kan kjøre på med Halloween-tema? Hihi!

♥ Teste en eller annen form for matkasse! Jeg er så lei av å høre på alle som mottar dette fenomenet på døra hver uke og elsker det. Denne måneden MÅ jeg se og få fingeren ut og teste det selv! Det virker helt genialt å få ukesmenyen servert på det viset, med både ingredienser og oppskriftshefte levert i kassen!

♥ Bli flinkere til å oppdatere instagramkontoen min. Jeg glemmer den til tider helt bort, og oppdaterer bare hvis jeg vil dele nyheten om at jeg har blogget. Det må jo være kjempekjedelig for de som følger meg! *Skjerpings*

♥ Dra til Stavanger, bare ha kvalitetstid med familien de dagene jeg er der, ooog ta en tur til sentrum og shoppe litt på Zarabutikken som åpner nå i oktober! JUBEL!! Endelig får de Zara i favorittbyen <3

Har dere noen hverdagsmål for den nye måneden?
Del gjerne med meg! Jeg blir så inspirert av slikt <3

23 kommentarer
    1. Marthe, for noen fine mål!:)) Disse målene er de jeg har kommet med så langt:
      1) Det første jeg skal gjøre om morgenen er å drikke et stort glass sitronvann
      2) Ha en form for kondisjonstrening minst en gang i uka
      3) Rydde og organisere klesskapet mitt en gang for alle
      Det var mine mål, hehe. Håper du har en fortsatt strålende dag, Marthe:)) klem

    2. Du gjør meg inspirert og du virker god tvers igjennom, noe som virkelig skinner tvers igjennom blogginnleggene dine <3 Mine hverdagsmål er å hvertfall få til 2-3 treningsøkter i uken, være forberedt til forelesninger, være en snill kjæreste og samboer og lage oftere middag hjemme og ikke bestille, hehe jeg er virkelig svak på den siste der 🙂 Kanskje jeg får stjele ideen din og lage et innlegg selv, hvis det er ok? Ha en topp kveld videre

    3. Håper virkelig du når det målet med flere blogglesere 🙂 Det fortjener du, fordi du er Norgest best blogg etter min mening. Du har så varierende innlegg og det er så kjekt å lese <3
      Lurer bare på hvordan du lager de pannekakene på bildet? Jeg lager en del sunne pannekaker 🙂 Gøy å prøve andre oppskrifter også 🙂

    4. Hei:) har lenge hatt problemer med å komme meg inn på MAT kattegorien.. Er det bare jeg som har det problemet eller?

    5. Et tips ifht kjøkkenet: Vi la inn oppdraget på anbudstorget/ finn og fikk priser på lakkering av kun frontene. Det endte med at et bilverksted fikk jobben og vi nytt kjøkken for ca 5000 kr. Verdt hver en krone og jeg slapp og vaske, pusse ned og så male 😀

    6. Ord kan ikke beskrive hvor godt jeg liker disse innleggene dine, Marthe! 😀 Du har alltid så mange fine mål, at jeg selv blir suuuper motivert selv. Hmmm, mine mål denne måneden… Vel, jeg skal på min første kjæresteferie ever nå til uken, til Santorini med den kjempesnille kjæresten min, og har da som mål å klare å holde meg blid som en solstråle hele tiden 🙂 Jeg mener, en uke på SANTORINI, sammen med personen jeg elsker, da er det ikke tid for verken unødvendige diskusjoner eller teite mood swings! Jeg har lyst å være den beste kjæresten jeg kan være på den turen :))) Ha en fin kveld, fine deg <3

    7. Du klarer nok målet med 700 000 sidevisninger! Det er jeg helt sikker på:D Du er utrolig flink med bloggen nå for tiden, så det er nok veldig mange som klikker seg inn her i løpet av oktober:) Du har så mange inspirerende innlegg, og du skiller deg virkelig ut!:) stå på videre, Marthe! Du virker som en helt fantastisk person:) Håper du får en flott dag:) Stor klem:)

    8. Denne måneden skal jeg prøve å være ekstra fokusert på skolen og prøve å jobbe mye med lekser og prøver, få se hvordan det ender da men haha!:D
      Blir veldig inspirert av å lese bloggen din, fast leser!
      Jeg er fra Stavanger og hadde virkelig satt pris på om du kanskje kunne gitt en lyd ifra når du kanskje kommer ned hit og om det var muligheter for å møte deg når du er i sentrum? Hadde vært kjempekoselig!:))

    9. Målet mitt er i dag å holde ut siste dag før høstferien! Gleder meg kjempe mye til litt ferie! Herlig innlegg, Marthe! Lykke til med målene dine!

    10. Malin: Det høres slett ikke ut som noe dumt mål 🙂 Flink du! Klart jeg kan si ifra når jeg tar turen til sentrum neste gang jeg er i Stavanger! 🙂 Hadde vært kjempehyggelig å hilse på!

    11. Kristi Pedersen: Jaay! 😀 Himmel og hav.. Den uken deres i Santorini kjenner jeg meg en smuule misunnelig på! Det er jo en perfekt destinasjon til en kjæresteferie. Dere kommer til å kose dere glugg og du kommer til å glise hele uken. Det er jeg sikker på <3 Spesielt ettersom det er deres aller første klissetur. Ååå heldiggriser! <3

    12. Kathrine: Det hørtes slett ikke dumt ut! Det skal jeg definitivt huske til en senere anledning. Daniel og jeg tenkte nemlig vi skulle dra og kjøpe maling etter jobb og male med en flaske vin sammen i kveld. Gjøre litt kos ut av det! 😀

    13. Helena: Hei! Nei, det er nok ikke bare deg. Den er nok så full av innlegg at det tar lang tid å få lastet opp alt. Men hvis du vet ca hvilket innlegg du er på jakt etter så anbefaler jeg deg å google foreksempel “martheborge fiskegrateng” så kommer du rett til innlegget med oppskriften. Det er slik jeg pleier å gjøre det når jeg skal finne frem til gamle oppskrifter :’)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg