Antrekk – 280915

Nok en deilig dag går mot slutten! Eller slutt og slutt… Klokken er bare 18.00, men disse kveldstimene har en tendens til å bare forsvinne på et blunk! Ettersom min kjære har dratt på trening, har jeg bestemt meg for å gå løs på prosjekt – roterom. Det er ment til å være et klesrom, men ettersom jeg enda ikke har fått på plass noe annet enn bukser og sko, er det bare et eneste stort fjell av kjoler og gensre på gulvet der inne. Jeg må faktisk knipse et bilde av galskapen og vise dere på snap, for det ser helt vanvittig ut. Forstår ikke at det går an…

Jaja, best å få rumpen i gir, for om to små timer begynner Jakten på kjærleiken, og det har jeg ikke tenkt til å gå glipp av! Hihi, mandag og torsdag er de to store tv-slave-kveldene for min del. Da går det så mye moro at jeg slipper alt jeg har i hendene for å få med meg det jeg kan. Jakten på kjærligheten, Farmen og 71 grader nord skal snurres på skjermen i kveld, og med tantes deilige frikassè til på middagstallerkenen. <3


Sko fra Nelly, lignende HER (Affiliateslenke), Genser, skjørt og jakke fra Bikbok, Veske fra Charles & Keith 



Ah, det kan umulig bli feil <3 Håper det står bra til med dere alle!

29 kommentarer

Siste innlegg