Oh, Hello Monday!

God mandag alle sammen <3 Sola skinner og alt tyder på at dette blir en knalluke! Jeg har brukt morgentimene på å planlegge blogginnlegg for resten av uken, sendt avgårde litt mail og booket meg en frisørtime. Føler etterveksten min kunne trenge litt Marianne-pleie! Ellers har jeg akkurat kost meg med en senere youghurtfrokost til enda et kapittel av “Selvskryt”. Blir litt stolt jeg, når bloggerne skriver så fine bøker!

Hva gjør dere i dag? Er det ikke høstferie for mange av dere nå? Jeg har foreløpig ikke lagt en eneste plan denne uken, og det føles så deilig! Det eneste jeg skal konsentrere meg om er blogging og flytting.. Få oppdatert dere, og få orden på heimen! Ah, det skal bli så bra <3 Daniel kommer snart hjem fra jobb, og ettersom det ikke er så mye som en sky på himmelen, tenkte jeg å knipse litt antrekksbilder til dere på vei til butikken. Vi skrives igjen etter middag vi. Ville bare innom for å ønske dere en fin dag, og en riktig fin FERIE til dere som har det <3

Flinke Cathrine <3 Dere må lese boken hennes dere og!
Dere får nå kjøpt den for 262kr HER
(Affiliateslenke)

9 kommentarer
    1. Jeg var helt sikker på at du skulle skrive at du var gravid når jeg så det stå “Something wonderful is about to happen” 🙈

    2. Jeg må få lest den boka altså! Jeg er veldig kresen på bøker, men jeg elsker å lese og jeg elsker bloggere så denne boka må jeg bare prøve:) ha en flott kveld, Marthe! Jeg gleder meg til å se antrekket:)

    3. Hedda Kalfoss: Ja, så langt synes jeg den er veldig fin <3 Er sikker på at den kan hjelpe mange unge jenter der ute 🙂 Tusen takk! Det må du også ha Hedda. Kom akkurat hjem fra bildeknipsing nå, så det er vel ute om ikke så alt for lenge!

    4. Jeg har dessverre ikke ferie før til neste uken, men da har jeg noe å glede meg til! I dag skal jeg hvertfall feire bursdagen min, for jeg har nemlig bursdag i dag! Så snart blir det kaker, gaver og familie!=D

    5. Kaia Matilde: Ååå! Gratulerer så mye med dagen Kaia Matilde!! <3 Håper den blir helt perfekt. Tusen takk for at du klikker deg inn her dag og gjør kommentarfeltene ekstra hyggelige å klikke seg inn på :'D Du er herlig!

    6. Vært en lat mandag for meg. Lader opp til de neste travle dagene 🙂 Ha en veldig fin mandagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg