♥ We Love Rain

Annonse

Yes we do! HH lyness coat er min andre i regnjakkesamlingen fra Helly Hansen! Det finnes verken finere, eller bedre alternativ til jakker å pakke seg inn i på høstdager som disse, så hvorfor velge noe annet? Denne stripete “evening blue stripe” varianten er perfekt! Pen å se på, sporty, vindtett, vanntett og samtidig pustende. <3

Dere husker kanskje den klassiske Helly Hansen jakken jeg trasket rundt i i vår? Vel, dette er vinterutgaven! -Med litt tykkere fòr, og fremdeles alt det nødvendige for å holde deg tørr under selv de heftigste regnværsdager. Det har ikke akkurat vært få av dem i Kristiansand by den siste tiden, så i dag tenkte jeg det kunne være hyggelig å tipse dere om at G-sport og G-max nå selger denne lekkerbisken til kampanjeprisen 1399kr!

Konkurranse//
Du kan nå også bli en av de tre heldige som stikker av med jakka helt gratis denne uken! Deler du et bilde av deg selv i ditt gamle regntøy på instagram, så er du nemlig med i trekningen av å vinne et nytt fra Helly Hansen! Faktisk nøyaktig denne jakken som jeg har på meg her! Bare husk å åpne profilen din, og merk bildet med #weloverain og #gsportnorge og @gsportnorge. Mer om konkurransen kan dere også lese HER om dere vil.

Er den ikke fin? Jakken fås altså nå til kampanjeprisen 1399kr hos G-sport HER.
Til dere som prøver lykken: Lykke til da! Vær kreative og ha det gøy <3

14 kommentarer
    1. Holdt på å kjøpe akkurat denne jakken for noen uker siden 🙂 Den er jo kjempefin! Jeg endte til slutt opp med å kjøpe en annen modell, og jeg er superfornøyd!!! Den sitter fint på liksom, og det er en gummiregnjakke haha 🙂 Vil ikke si at jeg hadde store forventninger da jeg bestemte meg for å kjøpe en… Men jammen fant jeg en som var midt i blinken<3

    2. så fiin!! men så kler jo du alt også, da<3 forresten står det bare at konkurransen var fra 20 april-10 mai 2015..

    3. Utrolig flott jakke Marthe! Den kler deg virkelig, fargen er bare helt nydelig 🙂 Hva synes du om merkevårer og spesielt merkevesker? Har lagt merke til at du ikke har noe spesielt merke når det gjelder det og er det noen spesiell grunn til det? Elsker at du er deg! Lykke til med den nye garderoben din, utrolig koselig at du og Daniel skal flytte sammen, dere er et utrolig flott par! 🙂

    4. Vil bare informere om at det ikke er lov å ha konkurranser hvor deltakerne er pålagt å dele noe. Det er kun lov å be folk om å kommentere eller like, og dele HVIS MAN ØNSKER. 🙂

    5. Alice: Tusen takk! God du er :’) Jeg har ikke noe sterke meninger om merkevarer. Jeg synes bare at veldig mange av disse 10-40 000 kroners veskene er alt for simple til at jeg vil betale så mye mer for disse enn en variant fra H&M.. Da kjøper jeg meg heller en sort veske uten Chanel på, og en tur til Maldivene… 😀

    6. Kjempe fin jakke, men også veldig fine støvler! Hvor har du kjøpt de? 🙂
      Fra ei som eeelsker å følge med på bloggen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg