Til en som fortjener det…

Gjett hvem som akkurat har kommet hjem fra kontoret til en lykkelig Geir? Hihi, Kristina og jeg hadde en frokostdate allerede klokken 09.00 i dag tidlig, og etter å bare ha sittet og pratet varmt om Geir og alt han gjør for oss, bestemte vi oss rett og slett for å dra innom kontoret hans med både blomster, en liten “glad i deg” sjokolade, og selvsagt det mannfolk flest liker best… Litt fest på flaske.. Gode, snille Geir <3

Har dere noe spennende på planen denne torsdagen? Jeg tenkte jeg skulle låse meg litt inne i leiligheten jeg i dag. Etter noen supersosiale dager med litt ferre timer foran pcen, kjenner jeg det er på tide med en ny planleggingsdag, og noen ekstra minutter i mailboksen. -Men det blir jammen hyggelig det også! Under her får dere en sniktitt på denne nudefargede kjolen fra forrige innlegg. Bedre antrekksbilder blir det ikke i slikt duskregn Kristiansand himmel leverer oss om dagen <3 Måtte den etterlengtede solen snart dukke opp!

Geir: Ja, hva må jeg gjør for dette her?? Skal dere legge meg ut på nett igjen?
Kristina: Nei Geir! Vi overrasker deg fordi vi er glade i deg!!
……
Kristina: Ja okeida, du kan godt smile litt til snapchat…

Hihi, nå tikket det akkurat inn en melding i innboksen her: “Tusen takk! Livet og Viego regnskapsbyrå hadde ikke vært det samme uten dere to supervakre favorittkunder”. Ååå <3 Han Geiremann fortjener bare det beste han.

Vi gleder oss til årest blogg-julebord! Det skal bli elektrisk! <3  

11 kommentarer

Siste innlegg