New in – Høstgarderoben

Hjelpe meg så mye fint jeg fant i sentrum i dag. Jeg har ikke vært så veldig ivrig på shoppingen de siste par månedene, så i dag var det ekstra moro å slå seg litt løs i butikkene! Faktisk så er jeg enda ikke helt ferdig med dagens handel, for så fort dere er oppdatert kommer Andrea og henter meg for enda en runde! Mihi. Andrea og jeg tenkte vi skulle gå bananas på Sørlandssenteret i et par timer, før jeg drar hjem igjen og steller meg for kvelden. Annika og jeg har en sushidate med vin på Food Asylum i kveld! Gud som jeg gleder meg. For noen dager! Girlsnight med Kristinemor i går, shopping med Andrea i dag, middag med Annika i kveld, og frokost med bloggbaben Andersen i morgen tidlig. Det er ihvertfall ingenting å si på det sosiale om dagen! Livet altså <3

– Blue is the warmest colour <3

Den blå, høyhalsede genseren, genseren med snøring i fronten, skjorta i hvit, og strikkegenseren er kjøpt på Gina Tricot. Ellers er resten fra Bikbok! Lurer dere på hva det koster så får dere bare slenge igjen en kommentar. Jeg ser igjennom og svarer på alt når jeg er hjemme igjen sent i kveld! Dere må ha det fint så lenge.

Den nude-fargede kjolen med hals fra første bilde har allerede fått komme på! Syntes den var så fin med et belte rundt midjen og til de sorte, lårhøye støvlettene. Kanskje jeg kan få vist det på i et antrekk siden? <3

I will certainly do my best! <3
Ser dere noe dere liker her?

25 kommentarer

Siste innlegg