Fornyet hud med Swiss Skin Reneval

Annonse

Disse herlige lille rollerne nærmer det seg nå 3 uker siden jeg ble presentert for! Swiss Skin Reneval kalles de, og dere har helt sikkert hørt om dem før? Produktet ble kåret til Årets innovasjon i Sweedish Beauty & Cosmetics Awards i år, og har allerede blitt anbefalt av vanvittig mange bloggere. Hva er det med disse Swiss produktene, som er så fantastisk, tenkte jeg. Vel, nå kan jeg svare på det: De fungerer. Sliter du med urenheter, flekker eller små arr, er det dette hudfornyende produktet som faktisk hjelper. Swiss rollerne inneholder hele 540 nåler i kirurgisk stål som ved å rulles frem og tilbake ned i huden, stimulerer hudens egen produksjon av kollagen og nye hudceller. Nålene rett og slett lurer huden til å tro at den er blitt skadet, øker blodsirkulasjonen, og fjerner urenheter ved å fremskynde prosessen av å produsere ny hud. Høres fryktelig vondt ut ikke sant?

Jeg var livredd de første minuttene jeg sto på badet, og lot såvidt nålene komme nær huden. Etter 1 minutt skjønte jeg at det ikke var noe å frykte, og nå står jeg og ruller for harde livet. Man kjenner altså ingenting. <3

Swiss rollerne kommer med nåler i flere størrelser, hvor de minste kan brukes i ansikt og de lengste på kropp. Jeg har testet 0.2 og 0.5mm for ansikt, og kan derfor bare fortelle om erfaringer og resultater der. Jeg har ingen synlige arr eller flekker i ansiktet, men jeg får urenheter som alle andre, og det var disse jeg ønsket å bli kvitt da jeg rullet mine første nåler i huden. I dag, 17 dager senere har jeg ikke en urenhet, og den luksusen har jeg ikke kjent på siden jeg var 10 år gammel. Jeg har verken gjort endringer i kostholdet eller trappet ned på hverdags-stresset, så at den fine huden kan komme av noe annet enn Swiss Skin Renoval, forstår jeg ikke.

Slik gjør du:
1. Sørg for at huden i ansiktet er ren før du starter. Rull Swiss rolleren frem og tilbake minst tre ganger på samme område før du bytter retning. Bruk god tid og rull både vertikalt, horisontalt og diagonalt begge sider.
2. Ettersom huden din nå er ekstra mottakelig for kremer, smører du deg inn med et lag Swiss Rejuvenator serum. Denne gelèen er helt avgjørende for at du skal få resultater, så smør deg rett etter roller-behandlingen.
3. Rens rolleren din med Swiss Sanitizing spray før du legger den tilbake i boksen, så den er rengjort og klar for bruk igjen dagen etter. Denne prosessen skal nemlig gjøres hver dag i 5-7 dager før du skal la huden få hvile like lenge. Ta deretter opp behandlingen igjen, og forvent deg resultater alt fra 1-3 uker etter første behandlig.

Obs: Kjør gjerne behandlingen før leggetid om kvelden. Huden blir nemlig rødlig av rullingen. Dessuten kan det være lurt å la huden få hvile noen timer etterpå, så serumet virkelig får virke. Vent derfor litt med sminken! <3

Høres dette ut som noe du ønsker å teste? <3 Renssprayen får du for 110kr HER.
Selve behandlingen med både Swiss roller og serum får du for 960kr HER.

1 kommentar
    1. Heidu!
      Dette høres ut som drømmeproduktet for meg vertfall!
      Men anbefaler du 0.2 eller 0.5 og hvor lenge varer en slik rull? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg